Vraag

mobiel netwerk niet beschikbaar (herlaadkaart)

  • 9 April 2022
  • 4 reacties
  • 572 Bekeken

soms stel ik vast dat mijn gsm niet kan bellen of opgebeld worden. Krijg melding : niet aangesloten wij netwerk.  Bij sim kaart gegevens krijg ik volgende melding. Onbekend nummer. Volledig gsm uitdoen helpt meestal.

 Reeds mijn sim-kaart laten vervangen in Proximus-winkel. Blijkbaar hebben ze gewoon de kaartgegevens gecopiëerd (ook de fout).  Kan saldo niet opvragen #121# werkt niet: (mobiel netwerk niet beschikbaar).


4 reacties

kan je de simkaart soms in een ander gsm steken om te testen.

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

Indien u nooit verbinding krijgt met het Proximus netwerk 

is er op uw locatie geen dekking

is het GSM-nr nog niet gekoppeld aan te SIM-kaartnr **

is het betrokken Pay&GO GSM-nr nog niet geregistreerd (via e-id bv.)

Het is mij evenwel niet direct duidelijk wat bedoeld wordt met:

Volledig gsm uitdoen helpt meestal.

Indien u dan wel kunt bellen of gebeld worden lijkt het mij eerder een probleem toestel of van een niet goed geplaatste SIM-kaart te zijn (nieuwe SIM ook niet OK is uiteraard ook mogelijk)

 

**:

plaats het betrokken Pay&Go GSMnr en het betrokken SIMkaartnr in uw forum login profiel in het vrije veld ticket, aldaar enkel zichtbaar voor Proximus medewerkers

Indien u nooit verbinding krijgt met het Proximus netwerk 

is er op uw locatie geen dekking

is het GSM-nr nog niet gekoppeld aan te SIM-kaartnr 

is het betrokken Pay&GO GSM-nr nog niet geregistreerd (via e-id bv.)

soms stel ik vast dat mijn gsm niet kan bellen of opgebeld worden. 

Dus af en tot wel en (indien mogelijk) zou er best eens een kruistest gebeuren met een tweede gsm wat veel meer duidelijkheid kan brengen.

Reputatie 7
Badge +5

@Norbert Devreese Kan je je gsm nummer toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Reageer