Vraag

mobiel internet

  • 18 January 2024
  • 8 reacties
  • 50 Bekeken

Dus sinds kort wilt mijn simkaart geen verbinding meer maken met proximus en komt er “geen service” te staan en dit was voor dat ik die voor een paar uren uitgeschakeld had daarvoor was er niks aan de hand toen ik die terug aan deed maakte hij geen verbinding meer kan iemand mij aub helpen?


8 reacties

Kan je die simkaart eventueel in een ander gsm steken om zo te weten te komen of het aan de simkaart gelegen is.

Ja de simkaart werkt in een andere toestel

Kan je die simkaart eventueel in een ander gsm steken om zo te weten te komen of het aan de simkaart gelegen is.

Ja de simkaart werkt in een ander toestel

Als je de simkaart terug steekt in je originele gsm en je toestel eens volledig laat herstarten werkt het dan.

Reputatie 7
Badge +3

@Shehera de Rijp Werkt het ondertussen.Indien niet, kan u dan uw klantgegevens(klantnummer en betrokken gsm-nummer)aan te vullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.

Als je de simkaart terug steekt in je originele gsm en je toestel eens volledig laat herstarten werkt het dan.

Nee dan werkt het nogsteeds niet

heb ook al een volledige reset gedaan helpt ook niet

@Shehera de Rijp Werkt het ondertussen.Indien niet, kan u dan uw klantgegevens(klantnummer en betrokken gsm-nummer)aan te vullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.

Heb ik gedaan

Reputatie 7
Badge +3

@Shehera de Rijp Heb alles nagekeken.Administratief staat alles ok.Er staat ook geen blokkering actief op uw toestel.Simkaart werkt wel in een ander toestel.Reset toestel al uitgevoerd.Dan vrees ik dat er een probleem gaat zijn met het toestel zelf.Best eens langs een shop van Proximus gaan voor verder nazicht.Desnoods laten opsturen voor herstel.Groetjes,Joel.

Reageer