Vraag

mobiel abonnement overschakelen

  • 28 August 2022
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Dus ik zit nu bij Orange maar ik ben van plan om bij proximus een nieuwe gsm met abonnement te kopen, namelijk de Xiaomi 11t pro.

Nu mijn vraag is hoe de click en collect juist werkt en of ik mijn oude nummer kan behouden.

Is het misschien beter om meteen naar de winkel te gaan en daar alles te weten te komen?

 

Met vriendlijke groeten

Robin


4 reacties

Ter info: Persoonlijk zou ik eerst een nummer overdracht van Orange naar Proximus aanvragen bij Proximus zelf

NB: iemand van Proximus zelf komt pas morgen terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@Robinvp999

via deze link heb je veel info:

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_click_collect/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/click-collect.html

je kan je nummer behouden ; zeker niet opzeggen ondertussen want dan kunnen we het niet overnemen

In de shop kan je ook altijd terecht om alles te regelen.

groeten

Tina

oké top dankuwel

 

Ik ben vandaag naar de winkel geweest in Sint Niklaas maar daar hadden ze hem  (Xiaomi 11t pro) niet meer op voorraad maar de meneer die me daar geholpen heeft had gezegd dat hij online wel nog beschikbaar is om te bestellen en die werd dan geleverd binnen de 2 werkdagen maar toen ik de link opende stond er dat er dat deze niet meer op vooraad was maar als ik dan via de website ging zoeken was hij alleen maar beschikbaar voor click en collect. Is dit de bedoeling want ik zou hem liever bestellen dan gaan ophalen?

En dan de laatste vraag: ik zit nu bij orange en als ik overschakel naar proximus, wordt mijn abonnement bij orange dan meteen opgezegd of moet ik dat zelf doen?

met vriendelijke groeten

Robin

Reputatie 7
Badge +3

@Robinvp999 Dan gaat momenteel de gsm enkel via click en collect te verkrijgen zijn.Als het gsm-nummer idem blijft bij Proximus dan gaat het abonnement automatisch bij Orange opgezegd worden bij overdracht.Groetjes,Joel

Reageer