Vraag

micro naar nano sim

  • 3 August 2023
  • 11 reacties
  • 154 Bekeken

Ik heb zonet een nieuwe smartphone gekocht waardoor mijn oude simkaart (Micro ) dus moet vervangen worden voor een nano Simkaart . Is dat mogelijk om online te bestellen , zo’n nieuwe kaart of moet ik hiervoor echt fysiek naar de Proximus winkel gaan ? 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u pas vanaf morgen een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum zult kunnen bekomen en dat u waarschijnlijk naar een Proximus center zult moeten gaan hiervoor tenzij uw bestaande SIM-kaart van multiformaattype** is, (wat reeds jaren zo is)  dan kunt u de nanoSIM er gewoon uitdrukken

Een simkaart kiezen of omruilen | Proximus

 

** mini → micro → nano 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Karinne  Dag, snelste manier is even langsgaan in een shop ofwel zend ik u deze op maar dan ga je deze volgende week pas ontvangen?

@Luc.M indien dat kan opgestuurd worden dat zou fijn zijn . Kan u aan mijn gegevens ? En is dat gratis ? Mvg 

Kan u aan mijn gegevens ? 

Daarvoor noteer je best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Als er dan nog meer info nodig is zullen de PX medewerkers het maandag wel melden.

@Martin heb het meeste ingevuld mijn klantennummer kan ik zo direct niet vinden 

@Karinne ter info: hoe je klantnummer terugvinden 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Karinne een nieuwe simkaart wordt vandaag per post verzonden. Groetjes, Heidi

@HeidiE is het normaal dat ik de simkaart nog niet heb aangekregen ? Nu heb ik een volgend probleem : sinds gisteren kan ik niet meer bellen of gebeld worden . Als ik thuis ben kan ik via internet (ingelogd op thuis netwerk ) wel bellen via whatsapp en berichten sturen . Maar eens buiten zegt hij niet aangemeld bij netwerk . Als ik gebeld word krijgen de mensen direct mijn voice mail . Is er iets mis ? Of wat kan er schelen ? Mvg 

Reputatie 7
Badge +3

Dag Karinne, de snelste manier om dit in orde te krijgen is even langs gaan in een shop. krijg je dadelijk een nieuwe en geactiveerde sim mee

@Luc.M oké maar ik heb nu eentje laten opsturen … is dat de reden waarom degene die ik nu heb niet meer werkt ? 

Reputatie 7
Badge +3

@Karinne  Best mogelijk dat zij direct activation niet uitgevinkt hebben  

Reageer