Skip to main content
Vraag

M-pay activeren

  • 2 June 2024
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

Beste

Kan u de M-pay deblokkeren en ook de 0900 nummers. Ik kan sinds 2 a 3 weken niets meer aanpassen in de app wegens de melding 'dat er een bepaalde bestelling in behandeling is' maar ik heb niks besteld dit is een bug op mijn account denk ik. Mijn nummer 0488 3*****. Groetjes Nicky

Best nooit privé gegevens ( zoals je gsm in dit geval) op een openbaar forum plaatsen waar iedereen alle s kan lezen, maar bvb in het privé veld “ticket” op je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent).

 

Proximus moderatoren komen maar pas morgen terug langs hier op het forum en  omdat ze u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.


@Nicky147147

we geven je vraag door aan de orderdienst.

Kan je regelmatig proberen?  Morgen zou het opgelost moeten zijn.

Excuses voor het ongemak

Groeten

Tina

 


Ok bedankt


@Nicky147147 

annulatie van dat order heeft vertraging.

IT gaat ons helpen om order te verwijderen.  

Nog even geduld, dank voor je begrip.

Groeten

Tina


Reageer