Vraag

luister naar je klanten

  • 29 April 2020
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

hellaas ben ik op 15 april mijn gsm verloren,

 

zo, ik, bel naar de klantendienst en bestel telefonisch een nieuw toestel,

ik vraag spleciet om de gsm niet te koppelen aan mijn abonnement en wil de volledige prijs betalen,

en een nieuwe sim kaar met behoud van mijn nummer zo spoedig mogelijk naar mij op te sturen.

na 1 week krijg ik het toestel aan op een verkeerde huisnummer, kon wel de koerier onderscheppen 

wat krijg uit het doos, mijn bestelde toestel met een p&g pack

ik bel terug met de vraag, na 3x doorgeschakeld word ik van de lijn gegooid, heel plezant he,

na terug bellen krijg ik toch iemand aan de lijn die een beetje verstand heeft, die meld mijn dat het toestel gekoppeld is aan mijn abonnement en dit moest eerst bij proximus verwerkt worden alvorens ze een nieuwe simkaart konden opsturen

op de vraag hoelang dit gaat duren was de antwoord ten laatste morgen opgestuurd zal worden

ik kon via myproximus ook het status beetje volgen, het bleef maar u bestelling is in verwerking

ondertussen vrijdag 24 april bel ik terug, en er wort een ticket voor gemaakt

maandag 27 april was de status ok in my proximus, dinsdag bel ik terug met de vraag of de sim kaart opgestuurd is, antwoord is ja gisteren gebuisd (maandag)

ik vraag of de simkaart al actief is ik wil een actieve simkaart,  of ik terug moet bellen voor activatie, antwoord was dat de simkaart actief is en onmiddellijk te gebruiken is, weer een luigen

woensdag 29 april krijg ik mijn sim eindelijk aan, wat??

het is niet actief en staat op het briefje dat het vanaf 1 mei actief zal zijn

mensen van proximusklantgendienst waar zitten jullie met jullie verstand en oor om te luisteren

het gaat hier om een zakelijk gymnummer die ik meer dan 2 weken niet kunnen gebruiken door jullie stomiteiten

natuurlijk mijn abonnement kosten blijven mooi aangerekend

ik heb 3 mobiele nummers en heleboel vaste nummers en fibernet van jullie

ben jaren tevreden klant geweest, nu ben ik ontgoocheld in uw diensten

veel van de medewerkers hebben geen kennis van hun producten en diensten


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@kadir1969 Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb de activatiedatum van de nieuwe simkaart aangepast naar vandaag 30/04. Dit zal in de loop van de dag gebeuren. Groetjes, Antonella

Dag antonellaD,

nu 19:21 en mijn nummer is nog steeds niet actief,

 

 

 

mss ga je best eens contact nemen via helpdesk 0800 22 800 indien hier niet meer gereageerd wordt want anders komen de prox-forummedewerkers hier pas maandag terug langs

heb je uw toestel al een volledig opnieuw laten opstarten.

Reputatie 7
Badge +3

@kadir1969 Mocht dit nog niet in orde zijn, geef je dan even het simkaartnummer door van de nieuwe simkaart dat je per post hebt ontvangen? Groetjes, Antonella

Neen het is nog niet inorde

Sim 2100368214922

Na zoveelste contact met de klantendienst, is er op zaterdag nogmaals technisch ticket opgemaakt 

Ticket nummer weet ik niet

Maar ik ben julle leugens, elke keer een andere uitleg bij contact beu

Jij gaat mij ook een valse belofte doen dat straks inorde zal zijn

Reputatie 7
Badge +3

@kadir1969 Kan je even je gsm opnieuw opstarten en nog eens testen? Groetjes, Antonella

OK het is actief

Reageer