Vraag

Korting trouwe klant ???

  • 16 September 2020
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

Beste,

wij zijn sinds 2001 klant bij het toenmalige Belgacom, nu Proximus.

ik zou graag een nieuwe smartphone willen aanschaffen namelijk de one plus 8 pro.

Als je dan via Proximus wil gaan aanschaffen dan hoop je dat je toch als trouwe klant een korting kan krijgen maar jammer genoeg is dit niet zo.

Je moet je huidige abonnement al opzeggen , gewoon hetzelfde aanschaffen maar dan een nieuw en dan kan je 50€ korting bemachtigen ??

Als je voor de zogezegde verlaagde prijs kiest dan komt er een bedrag extra bij je bestaande abonnement en dan betaal je de gewone volle prijs van dit toestel over de looptijd van 24 maanden ??!!

is dit de beloning van toch een trouwe klant te zijn bij Proximus ??

Jammer ….maar dan zullen we het dan mee moeten doen ? ?
 

 

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Vinny36 

graag je profiel verder aanvullen ?

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Dan kijken we wat we kunnen doen :-)

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

EUR@Vinny36 .Er is wel een korting toegepast heb ik gezien op uw internet van 7EUR gedurende 12 maanden en dit sinds 16/9/2020.Dat is ook niet van toepassing voor al onze klanten.Promo's zijn tijdelijk en hebben nu éénmaal bepaalde voorwaarden waar men moet aan voldoen.Daar kan men spijtig genoeg niet onderuit.Groetjes,Joel

Beste Moderator(s)

er is inderdaad sinds gisteren een korting toegepast op ons internet dat klopt maar dat was na  een opmerking van trouwe klant te zijn bij Proximus .…

Ik vind dit een beetje raar dat je eerst een opmerking of klacht moet sturen vooraleer je dan toch iets kan krijgen bij wijze van spreken ??

Dat die korting er komt op ons internet is mooi en daar wil ik jullie voor bedanken.

@ Joel, mijn 1e vraag was eigenlijk over een smartphone die ik me wou aanschaffen namelijk de one plus 8 pro (zie bericht forum)  en toen kwam er het tegenbericht van Tina met het voorstel van de korting , dit even ter info.

Mvg

 

Reputatie 7
Badge +3

@Vinny36 Als je opteert voor een omschakeling naar Flex, kom je zelfs nog voordeliger uit.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

Je zou de toegekende korting van 7 euro gedurende 12 maanden dan ook behouden.

Groetjes,
Antonella

Reageer