op 6/9 wou ik een nieuw gsm contract afsluiten bij Proximus met behoud van nummer. Online lukte het niet want Proximus had blijbaar nog een klantendossier van mij dat 15 jaar geleden afgesloten had moeten worden. Ik heb het dan telefonisch gedaan en dat leek wel te lukken. Later die dag heb ik een sms ontvangen om het contract goed te keuren en daarop correct geantwoord. Dan niets meer. Gisteren heb ik dus naar de klantendienst gebeld. Daar werd mij gezegd dat de sms die ik had gestuurd niet ontvangen werd (???) maar het dossier zou opnieuw ingevoerd worden en ik zou de nieuwe SIM kaart vandaag (10/9) of uiterlijk maandag ontvangen. Ik zag echter (weer) geen beweging in het dossier (“uw dossier wordt verwerkt”) en belde vandaag opnieuw naar uw klantendienst. Daar kon men mij niks zeggen maar er werd zij gezegd naar een Proximus winkel te gaan zodat ik daar mijn SIM kon ophalen. Ik dus deze morgen naar de Proximus winkel in Oostende. Na 20 min wachten werd mij dan door de man van proximus (zeer sec) gezegd dat hij voor niks kon doen. Ik kon ofwel wachten ofwel de bestelling annuleren. Interessante manier van verwelkoming van nieuw klanten!
Dus na 3 telefoontjes met de Proximus klantendienst heb ik nog steeds geen SIM kaart en ben ook niet wijzer. Wel €4 betaald voor de parking en een uur verloren met de Proximus winkel waar men mij enkel kon antwoorden “computer says no”. Bravo Proximus. Wat nu?