Beantwoord

Klacht

  • 11 May 2019
  • 2 reacties
  • 234 Bekeken

Beste,
Ik heb een klacht omtrend mijn smartphone die ik nu heb. Ik ben totaal niet tevreden. Toen ik een maand geleden mijn smartphone ging halen twijfelde ik tussen een Samsung of een Huawei. Ze hebben me de Huawei aangeraden maar ik ben helemaal niet tevreden. De gsm hapert, wilt apps niet openen, wilt mijn WiFi niet behouden.. Ik ben absoluut niet tevreden over proximus of over de service.
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 May 2019, 09:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

tip: mss al eens kijken of je een software update kunt uitvoeren.
louter ter info: Ik heb zelf een huawei en heb er geen klagen over.
Hallo EllaNoah

Het Proximus verkooppunt heeft een toestel aangeraden omdat het toestel goede referenties heeft.
Deze toestellen worden vrij veel aangekocht en er zijn weinig klachten over.
Maar onze verkopers kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld indien een toestel toch niet is wat je zoekt of als het toestel een defect heeft.
Het gebruik van een toestel is persoonlijk en dus heel moeilijk om op voorhand te weten als dit al dan niet zal bevallen.

Zoals Martin schreef, best eens nagaan in jouw toestel als je een software update kan doen.
Heb je dit gedaan of is er geen beschikbaar en het probleem blijft zich voordoen, dan raad ik je aan om gebruik te maken van de garantie.
Dus best even terug naar de winkel om het toestel te laten opsturen, zodat dit kan nagekeken worden.

Groetjes
Samantha