Vraag

Kies je nummer zilver

  • 17 August 2023
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

Beste,

Ik hoop dat een moderator mij kan helpen met een ticketje voor de volgende vraag.

Ik ben een nieuwe abonnementsklant bij Proximus met een nieuw nummer, en wil graag gebruiken van de ‘zilver’ optie, waarbij een roepnummerwijziging toegekend wordt aan mijn nieuw nummer abonnement, met tot 6 zelf te kiezen cijfers.

Proximus website uitleg over deze optie:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_moptimise/particulieren/mobiel/mobiel-en-roaming-opties/optimaliseer-je-gsm-abonnement-.html

Ik had mij al wat ingelezen hierover (zie gelijkaardige forumvragen hieronder), en verwachtte dus al dat er weinig kans was dat shopmedewerkers gingen weten wat hiermee te doen (en inderdaad, daar vielen ze uit de lucht).  Een poging met de helpdesk leverde ook lange pauzes, navragen en geen resultaat op.

Ik heb de indruk dat je dus moet zien door te breken tot enkele personen die specifiek ervaring hebben hiermee (en dat de mods beter weten hoe dit te richten?)

Mijn forumprofiel privegegevens zijn up to date, met extra info in het prive ‘ticket’ veld. Ik zou zeer dankbaar zijn voor een medewerker met knowhow om mss te reageren of mij terug te bellen hierover? Merci!!

Gelijkaardige forumvragen:

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @omicron je wenst het mobiele nummer in je klantprofiel aan te passen naar de voorkeuren in het veld ‘ticket’?

@HeidiE Inderdaad!

Ik hoop dat het momentum achter mijn vraag nu niet verloren is. Het duurde even vooral ik gisteren kon reageren...

Reputatie 7
Badge +3

Dag @omicron dossier 53038216 werd opgemaakt, onze achterliggende dienst doet het nodige en zal je informeren. Groetjes, Heidi

Reageer