Skip to main content

Ik heb net een nieuwe prepaidkaart gekregen. Nu probeer ik me permanent te identificeren. 3 computers getest, 3 browsers, geen enkele werkt.

Er zijn 4 verschillende fouten die ontstaan, maar de voornaamste is deze foutmelding :

Deze fout ontstaat net nadat ik mijn PIN-code voor mijn ID-kaart intyp.

Wat is er aan de hand?

Zal ik doen Daisy, bedankt allemaal voor de hulp!


@BrunoVDK Indien het niet lukt via deze manieren raad ik je aan om langs 1 van onze winkels te gaan zodat zij je prepaidkaart kunnen identificeren.


Ik krijg de foutmelding “You do not have the correct profile to identify a prepaid customer. This is only possible by a residential mobile subscriber”.


@BrunoVDK Maar na 1€ opladen dan ook niet ?

In dit geval zullen de Prox forummedewerkers je morgen moeten verder helpen.


Ik klikte per ongeluk op ‘Beste antwoord’. Je methode werkt wel niet, ik kan niet SMSen zolang mijn nummer niet geidentificeerd is.


@BrunoVDK 18 maanden

NB: ik had in mijn eerste bericht nog wat toegevoegd.


Goed. Als ik ondertussen voor 1 euro herlaad, hoe lang blijft dit geldig?


pas maandag komt er iemand die van Proximus zelf is hier terug op het forumlangs.

buiten de andere → methoden zoals 1€ opladen bvb enz…

 

Lukt het dan ook niet op deze manier

Via sms

Stuur met je gsm-nummer van Proximus een sms naar 8804 met vermelding van:

  1. Het woord 'IDENT' in hoofdletters
  2. Gevolgd door twee keer het nummer van de prepaidkaart die je wilt registreren

Bijvoorbeeld 'IDENT 0470123456 0470123456' Deze methode werkt enkel met een gsm-nummer van Proximus!