Vraag

Kan Mobile data optie van 4,99euro niet activeren (Pay&Go)

  • 29 december 2017
  • 5 reacties
  • 254 Bekeken

Ik heb Pay&Go en heb nog meer als 7euro op mn belkrediet.
Nu zou ik hiervan 4,99euro willen gebruiken voor 250MB voor 31 dagen (zie: https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/mobiel-netwerk-34343)
Maar als ik dit probeer krijg ik voor een of andere reden dan de melding dat mijn belkrediet ontoereikend is.
Een maand geleden heb ik dit ook nog gedaan en toen werkte het wel.

5 reacties

Heb net naar de klantendienst/helpdesk gebeld, en ze konden mij (na lang wachten) vertellen dat er blijkbaar een minimum bedrag van 5 euro belkrediet moet zijn om gebruik te maken van de data opties.
Dus met er vermoedelijk minstends 10 euro opstaan alvorens de data optie van 4,99 te activeren.

Nu dat ik er over na denk weet ik wel niet of dit enkel het geval is bij activering van de data-optie, of ook gedurende die maand (maw, dat het belkrediet tijdens die maand nooit onder 5euro mag gaan).

Als iemand hier op kan antwoorden zou ik enorm appreciëren
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Steven, het antwoord van de klantendienstmedewerker klopt niet, van zolang je genoeg belwaarde hebt kan je een databundel aankopen en hiervan gebruik maken. Kan je ons in een privébericht jouw gsmnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Hallo Steven, het antwoord van de klantendienstmedewerker klopt niet, van zolang je genoeg belwaarde hebt kan je een databundel aankopen en hiervan gebruik maken. Kan je ons in een privébericht jouw gsmnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Ah ok, heb dit zojuist verstuurd.
En nu kreeg ik de volgende onverstaanbare reactie:
"Dan weer in tegenspraak met wat mijn collega in het laatste bericht antwoordde lijkt het er in eerste instantie op dat er een 'oneshotbundle' (500 Mb / 5 EUR) kan tiegekend worden maar bij een Prepaid zoals bij uw nummer geeft dit een blanco veld en is dit dus niet mogelijk."

Toch vreemd dat iedere persoon bij Proximus een ander antwoord geeft.

Kan iemand er gewoon voor zorgen dat ik terug gebruik kan maken van de databundle van 250 Mb voor 4,99 euro? (of nog beter: 500 MB voor 5 euro, zoals net vermeld werd)
TUI: hier op zondag gaat en nu niemand antwoorden van het proximus team.

Reageer