lukt deze methode ook niet zoals op de site aangegeven ( Identificatie van je prepaidkaart | Proximus )
Stuur met je gsm-nummer van Proximus een sms naar 8804 met vermelding van:
- Het woord 'IDENT' in hoofdletters
- Gevolgd door twee keer het nummer van de prepaidkaart die je wilt registreren
Bijvoorbeeld 'IDENT 0470123456 0470123456' Deze methode werkt enkel met een gsm-nummer van Proximus!
lukt deze methode ook niet zoals op de site aangegeven ( Identificatie van je prepaidkaart | Proximus )
Stuur met je gsm-nummer van Proximus een sms naar 8804 met vermelding van:
- Het woord 'IDENT' in hoofdletters
- Gevolgd door twee keer het nummer van de prepaidkaart die je wilt registreren
Bijvoorbeeld 'IDENT 0470123456 0470123456' Deze methode werkt enkel met een gsm-nummer van Proximus!
Werkt niet.
De SIM kaart is geblokkeerd, dus ik kan geen sms'jes sturen.
Als er geen enkel methode meer lukt ga je inderdaad eerst moeten afwachten tot prox forummedewerkers hier de draad opnemen om je verder te helpen.
Opgelost!
Blijkbaar was het “identificeren van mijn toestel” geblokkeerd doordat de gsmnummer al klaarstaat om overgenomen te worden door mijn volgende werkgever. Met andere woorden: het nummer is al toegeschreven aan mijn volgende werkgever, dus ik kan mijn identiteit er niet meer aan koppelen.
Oplossing: Wachten tot morgen wanneer de nummer actief wordt.
Persoonlijke opmerking: Persoonlijk vind ik het wel jammer dat ik nu een volledige dag zonder telefoon zit, dit heeft me fameus gehinderd op zowel persoonlijk als professioneel vlak. Ik hoop dat dit wel beter kan in de toekomst.