Skip to main content

Beste,

Omdat contact via chat te lang duurt voor er een agent aan de andere kant is en telefonisch contact ze me 15min in wacht laten staan probeer ik het via deze weg.

Ik wil een prepaid kaart bestellen (nieuwe nr) maar als ik wil betalen komt er altijd een melding dat er een technische fout is dan dat ze het zo snel mogelijk oplossen. Na een week is dit nog altijd niet opgelost. Ik heb geprobeerd in verschillende browsers , een andere pc, andere bankkaart,...altijd hetzelfde probleem, die technische fout.

Kan je dit eens oplossen aub.

In afwachting dat een Prox medewerker langskomt ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat ze hier dorect mee aan de slag kunnen..


@Ovenpizza 

we hebben je melding doorgegeven aan de betrokken dienst met de vraag om na te kijken.

Zo gauw we feedback krijgen, geven we dit ook door

groetjes

Tina


Reageer