Ik ben sinds een week of 2 overgeschakeld van orange naar proximus en heb nu een abonnement met iphone 8. Ik kan geen uitgaande oproepen ontvangen, ik krijg niets en de beller krijgt te horen dat het nr niet is toegestaan. Ik heb reeds alle instellingen gecontroleerd die opde website van proximus staan. Bij alle nrs met * of # die ik moet bellen om iets in te stellen of uit te schakelen krijg ik een foutmelding.
Ik kan geen uitgaande oproepen ontvangen, ik krijg niets en de beller krijgt te horen dat het nr niet is toegestaan
Bedoelt u dat u geen uitgaande oproepen kunt maken en/of dat u geen inkomende oproepen kunt ontvangen?
Wie is uw operator volgens www.crdc.be (of www.1299.be)? Proximus of Orange?
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
Bedoelt u dat u geen uitgaande oproepen kunt maken en/of dat u geen inkomende oproepen kunt ontvangen?
geen inkomende oproepen = ik krijg niets en de beller krijgt te horen dat het nr niet is toegestaan
Sharon,
Krijg je van niemand een oproep? Of van bepaalde nummers?
Als dit van bepaalde personen is, kan je mij via een privé bericht enkele voorbeelden doorgeven aub?
Ik kan geen uitgaande oproepen ontvangen, ik krijg niets en de beller krijgt te horen dat het nr niet is toegestaan
Bedoelt u dat u geen uitgaande oproepen kunt maken en/of dat u geen inkomende oproepen kunt ontvangen?
Wie is uw operator volgens www.crdc.be (of www.1299.be)? Proximus of Orange?
Ik kan geen inkomende oproepen ontvangen , wel uitgaande oproepen maken, mijn verwoording was misschien niet helemaal duidelijk, sorry hiervoor. Mijn operator volgens www.crdr.be is proximus.
Sharon,
Krijg je van niemand een oproep? Of van bepaalde nummers?
Als dit van bepaalde personen is, kan je mij via een privé bericht enkele voorbeelden doorgeven aub?
Vermits u van Telenet bereikbaar bent, ligt de oorzaak met quasi zekerheid bij Orange, deze operator dient zeer waarschijnlijk de routering naar uw nummer in zijn netwerk nog aan te passen (richting Proximus)
Zelf dient u hiervoor geen actie bij Orange te ondernemen, Proximus zal dit voor u oplossen (door contact op te nemen met de voor de nummeroverdracht betrokken diensten)
Blijkbaar valt dit nogal eens voor (gelijkaardig probleem enige dagen terug op het Fr-forum)
Succes
Ik heb hier het nodige voor gedaan. Sharon is verwittigd!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.