Goededag,sinds vorige week maandag probeer ik een 2de iphone 16 met abbo te bestellen maar dit lukt gewoon niet terwijl ze wel vooradig zijn.Ik krijg na invullen van alle gegevens een popup met daarin...volgens u klantenprofiel mag u maar 3 gsm met abbo hebben,deze bestelling word verwijdert.Ik heb maar 1 toestel gekocht met abbo.4 jaar geleden heb ik ook 2 gsm met abbo besteld en zonder problemen.Kan iemand mij hier bij helpen aub want de 2de gsm is bedoeld voor de 2de dochter en u kan wel denken welke sfeer er hier thuis rondhangd.mvg
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Profiel is aangepast/
volgens mijn info heb je inderdaad nog kans op een nieuw toestel
Ik vraag een collega je hierover te bellen om dit op te lossen.
Groeten
Tina
Alles is inorde.Heb naar een proximus shop geweest en op 1 2 3 klaar.Bedankt voor de hulp allesinds
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.