Skip to main content

Goededag,sinds vorige week maandag probeer ik een 2de iphone 16 met abbo te bestellen maar dit lukt gewoon niet terwijl ze wel vooradig zijn.Ik krijg na invullen van alle gegevens een popup met daarin...volgens u klantenprofiel mag u maar 3 gsm met abbo hebben,deze bestelling word verwijdert.Ik heb maar 1 toestel gekocht met abbo.4 jaar geleden heb ik ook 2 gsm met abbo besteld en zonder problemen.Kan iemand mij hier bij helpen aub want de 2de gsm is bedoeld voor de 2de dochter en u kan wel denken welke sfeer er hier thuis rondhangd.mvg

@davypeel omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Profiel is aangepast/

@davypeel 

volgens mijn info heb je inderdaad nog kans op een nieuw toestel

Ik vraag een collega je hierover te bellen om dit op te lossen.

Groeten

Tina

Alles is inorde.Heb naar een proximus shop geweest en op 1 2 3 klaar.Bedankt voor de hulp allesinds

@davypeel Fijn om te horen dat alles  voor u in orde is gekomen.Groetjes,Joel.

Reageer