Vraag

kaart met werken mobiel netwerk offline

  • 18 October 2023
  • 12 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_network_modernisation/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/modernisering-van-het-mobiele-netwerk.html

 

Deze kaart is sinds deze ochtend off line

weet iemand wat de oorzaak is  ?

onze klanten kunnen niet meer zien waar en wanneer er problemen kunnen zijn in mobiele netwerk


12 reacties

Ter info: Bij mij krijg ik toch nog altijd de kaart te zien.

Reputatie 3
Badge +2

eeTer info: Bij mij krijg ik toch nog altijd de kaart te zien.

Lege kaart bij mij Martin

Reputatie 3
Badge +2

 

Reputatie 7
Badge +4

= de kaart is er wel maar geen mobiele werken meer te zien 

mogelijk maar hoogst onwaarschijnlijk dat alle vereiste mobiele werken reeds zouden uitgevoerd zijn ...

Reputatie 3
Badge +2

In mijn buurt zijn de komende weken nog 4 swaps die gisteren avond nog te zien waren , de site 53JOB zijn ze nu aan het werken en staat er ook niet meer op

Reputatie 3
Badge +2

https://www.facebook.com/proximus/posts/pfbid0ttQz9NdXBpbDibnyyT3JnpZcsyfiZTufT8tpZ25KVoodKq7ZYf44CRsjeLSh5Lz3l?notif_id=1697622508775241&notif_t=notify_me_page&ref=notif

Misschien is  dit de oorzaak

Zou kunnen want heb net ook het bericht gelezen in verband met Pickx dat niet meer werkt.
We zullen moeten wat geduld hebben ;-) 

Reputatie 3
Badge +2

De kaart is terug online

@MADI ik krijg de kaart zelf niet meer te zien.

blijkbaar hangt het af van welke weg er gevolgd wordt tot de server:

proximus.be/support/nl/id_sfaqr_network_modernisation/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/modernisering-van-het-mobiele-netwerk.html is ACTIEF

Onze server in de VS kreeg toegang tot de website

Reputatie 3
Badge +2

@MADI ik krijg de kaart zelf niet meer te zien.

blijkbaar hangt het af van welke weg er gevolgd wordt tot de server:

proximus.be/support/nl/id_sfaqr_network_modernisation/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/modernisering-van-het-mobiele-netwerk.html is ACTIEF

Onze server in de VS kreeg toegang tot de website

Hier werk alles weer normaal en dat kan ik inderdaad van regio naar regio verschillend zijn

We zullen maar afwachten dan!

proximus.be is NIET-ACTIEF

Onze server in de VS heeft geen toegang tot je website, er is waarschijnlijk iets mis…

proximus.be server kan overbelast, offline of onbereikbaar zijn door een netwerkprobleem, storing of website onderhoud....Controleer later de status van de site nogmaals

Reputatie 3
Badge +2

We zullen maar afwachten dan!

proximus.be is NIET-ACTIEF

Onze server in de VS heeft geen toegang tot je website, er is waarschijnlijk iets mis…

proximus.be server kan overbelast, offline of onbereikbaar zijn door een netwerkprobleem, storing of website onderhoud....Controleer later de status van de site nogmaals

hier inderdaad ook niet Martin

Reageer