Vraag

Ipone 14 pro besteld nog geen bevestigingsmail van levering

  • 4 October 2022
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Beste,

ik heb vandaag mijn esim gekregen die ik niet kan activeren en ik zou normaal ook een bpost track en trace krijgen die ik ook niet heb ontvangen

Refnmr: R000000110000NGWAV

Telefoonnummer: 0470xxxxx25


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Koekie12312  Dag, deze track and trace is ook voor ons nog niet beschikbaar

 

Beste,

Ik heb een collega gesproken en die zei dat het nog in uitvoering is en dat er iets fout gelopen een andere collega zei dat de bestelling werd vastgesteld voor vrijdag rond 12 uur.

Ik krijg telkens een andere antwoord dus ik wil graag wat informatie betreft mijn bestelling en het duurt nu ook al heel lang dat er wat vertraging kan zijn snap ik maar dit is wel overdreven lang.

Met Vriendelijke groet,

Amin

 

Reputatie 7
Badge +3

@Koekie12312 Uw aanvraag is goed geregistreerd maar alles loopt spijtig genoeg vertragingen op. Zie link in privébericht van uw aanvraag.Groetjes,Joel

Beste,

Hoelang vertraging ik heb het al 2 weken geleden bestelt en ik heb ook nog geen update alleen dat het nog in uitvoering is.

En deze was al even op voorraad dus ik wil wel graag weten wanneer het dan wel aankomt.

 

Met Vriendelijke Groeten,

Amin

 

Reputatie 7
Badge +3

@Koekie12312 Ik begrijp u volkomen.Als er stock toekomt worden deze opgestuurd volgens de datum/uur van aanvraag.Het kan dus zijn dat je ziet dat er stock is maar dat er eerdere aanvragen waren.Als het toestel kan verstuurd worden bent u de eerste die hierover zal igelicht worden.Groetjes,Joel

Reageer