Vraag

Iphone Visual Voice Mail Integratie

  • 30 January 2020
  • 32 reacties
  • 6696 Bekeken

Hallo,

 

Ik vroeg me af of er plannen zijn om Iphone Visual Voice Mail te integreren?

 

Mvg,

Marc


32 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb de vraag gesteld aan de bevoegde dienst.Van zodra ik nieuws heb laat ik je iets weten.

zoals bij Base bvb

Alle voordelen van Visual Voice Mail

Verlies geen tijd met uw voicemail of mobiele faxen

Uw berichten worden opgenomen en op uw smartphone opgeslagen als audiobestand. Heeft een van uw contacten een bericht nagelaten? Zijn naam en nummer worden automatisch herkend. U kan ook:

  • De lijst van berichten en faxen bekijken
  • Berichten naar keuze en in de gewenste volgorde beluisteren
  • Berichten verwijderen
  • De verzender van het bericht terugbellen of sms'en

Concreet kan u dus uw voicemailberichten selecteren uit een lijst en ontvangt u uw faxen per sms.

Maar ook :

  • Paswoord van uw berichten wijzigen en uw persoonlijke begroeting inspreken
  • Berichten pauzeren, stoppen, doorspoelen en terugspoelen tijdens het beluisteren
Reputatie 7
Badge +4

Ondertussen antwoord gekregen van de bevoegde dienst. Er wordt aangewerkt, maar er is nog geen datum beschikbaar.

Nig steeds geen visual voice mail beschikbaar?

Inderdaad nog nergens melding gezien dat het reeds beschikbaar is maar mss hebben de Prox forummedewerkers meer zicht nu of het in de pijplijn zit.

Het mag nu toch stilaan gaan komen die Visual Voicemail… Telenet (waar deze dienst al lang geactiveerd is) zit altijd op zoveel vlakken verder dan Proximus. 

 

Graag een update.

 
Reputatie 7
Badge +3

@TomTiep

Momenteel is dit helaas nog niet beschikbaar, we houden je zeker op de hoogte.

 

Groeten

Geert

Dit is toch wel erg slecht - visual voicemail is al jaaaaren beschikbaar bij Orange en ook bij Telenet… Waarom zet Proximus dit niet op de agenda?!

Dit is toch wel erg slecht - visual voicemail is al jaaaaren beschikbaar bij Orange en ook bij Telenet… Waarom zet Proximus dit niet op de agenda?!

Snap ook niet waarom het zolang duurt om een instelling te activeren. Zeker wanneer tal van concurrenten hier Proximus weeral een lange tijd op voor zijn… 

 
Reputatie 2
Badge +1

Idd….

Deze functie is zeker als business klant onmisbaar maar eveneens heeft dit in de privé zijn voordelen…

Het is zelfs zodanig wenselijk dat er hier overwogen wordt om over te stappen naar Orange…

@ proximus 

Kunnen jullie echt niet gerichter zijn kwa datum wanneer dit beschikbaar zou komen ?

Enkele maanden geleden kregen we hier te horen van een medewerken van Proximus dat hieraan gerwerkt wordt…

Dit is toch geen rocket science ???

Reputatie 7
Badge +5

@Instagreg Helaas is hier nog geen concretere informatie over.

 

Ter info: Proximus staat hier nochtans nog niet tussen voor visual voicemail

Support en functies voor de iPhone aangeboden door mobiele aanbieders in Europa - Apple Support (BE)

Any news? Is echt weer zoiets typisch dat Proximus de enige ‘verouderde’ provider is waarbij dit niet functioneert. 

 
Reputatie 7
Badge +4

@TomTiep Ik heb er zelf nog geen info over, maar heb navraag gedaan bij de verantwoordelijke. Ik hou u op de hoogte als ik meer weet. 

Reputatie 7
Badge +4

@TomTiep Proximus is bezig met de integratie hiervan. Dit is (zonder tegenslagen) voorzien voor eind 2023-begin 2024. 

@TomTiep Proximus is bezig met de integratie hiervan. Dit is (zonder tegenslagen) voorzien voor eind 2023-begin 2024. 

Da’s ook goed op tijd… Dit kan sneller, toch? 

Letterlijk alle andere providers hebben dit reeds geactiveerd (en al enkele jaren). Gaan jullie nog zo lang achterop lopen?

Onvoorstelbaar.

Ik ben net klant geworden bij Proximus, een provider die me vooruitstrevend leek (5G netwerk) en nu ontdek ik dat er geen visual voicemails zijn… 

Bellen naar een nummer om voicemails te beluisteren en gebeld worden door Proximus om te vertellen dat er voicemails zijn (ik heb dat nummer 0475 15 12 30 al moeten blokkeren.).

Proximus, kunnen we dit even verhelpen, aub?
Of moeten we een fax sturen om het vroeger op de interne backlog te krijgen? 😂

Reputatie 7
Badge +3

@Stefan Jenart 

 Proximus is bezig met de integratie van visual voicemail. Dit is (zonder tegenslagen) voorzien voor eind 2023-begin 2024. 

 

Geert

Visual voicemail niet beschikbaar, een schande voor de provider die claimt een voortrekker te zijn.
Moest overschakelen van Orange naar Proximus. Had ik beter niet gedaan. Telenet en andere bieden deze dienst wel aan. Foei Proximus

any progress on the matter ? was really shocked to find that something that simple and supported by many ISP for years and years now are still to be implemented at Proximus. any fix date to share regarding the exact release date ? 

Ondertussen nieuws? Voor mij zijn we al eind 2023 😎

Is er ondertussen nieuws omtrent Visual Voicemail? En ondertussen ook Live Voicemail? De prijzen van de abonnementen stijgen binnenkort weer maar eens, maar de ontwikkelingen liggen precies stil, of men slaagt er bij Proximus niet in wat andere providers wel gedaan krijgen.

Reputatie 7
Badge +4

@LouisD Ik heb geïnformeerd bij de verantwoordelijken en zal je verder op de hoogte houden.  

Reputatie 7
Badge +4

@LouisD Dit is voorzien voor 2024. Wanneer exact is moeilijk te zeggen. Dit zal voor alle klanten verschillend zijn afhankelijk van updates van de besturingssystemen. 

Reageer