Vraag

iphone 13 PRO

  • 19 January 2022
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Beste,

Ik begin hier stillaan mijn geduld te verliezen. Ik ben het beu dat er dingen worden beloofd, maar dat je een eeuwigheid moet wachten en er nog steeds niets is gebeurd. Ik bestelde begin januari een iphone 13 Pro sierra bleu met abonnement. Ik betaalde deze iphone meteen waarna er mij een bericht kwam dat deze woensdag 12januari zou geleverd worden. Ik telefoneerde 11 januari om zeker te zijn dat alles goed was en de dae aan de telefoon verzekerde mij dat mijn gsm de volgende dag zou geleverd worden. Ik kocht vervolgens hoesjes, screenprotectors,… op zeker te zijn dat alles inorde is voor als de gsm toekomt. Echter kreeg ik woensdag een sms dat wegens uitzonderlijke drukte mijn oevering iets later zou zijn. Donderdag geen verdere reactie + mijn status binnen de app van bpost bleef op voorbereiding binnen proximus staan. Contact opgenomen en hier zeiden ze we openen een case (49999390) voor u die binnen de 48h wordt behandeld. Zaterdag nog steeds geen telefoon dus zelf contact opgenomen. Hier vertelde men mij dat mijn gsm inderdaad niet is verstuurd en dat deze ook niet meer in stock is. Hoe kan het zijn dat ik een telefoon reseveer en betaal maar dat deze dan niet meer voorraadig is. Is dit zen manier om mensen dan toch een abonnement aan te smeren/extra kosten te laten betalen? Maandag eindelijk telefoon in verband met mijn case. Papieren ingevuld met hierin dat ik graag een nieuwe zending met mijn iphone zou ontvangen. Hier geen verdere reactie op. Dinsdag en vandaag woensdag zie ik op de website dat de iphone 13 PRO sierra blue weer beschikbaar/in voorraad is. Echter ik heb nog steeds geen nieuwe mail en of leveringsdocument van bpost ontvangen. Ik heb al meermaals contact proberen op te nemen dinsdag en ook al vandaag met de persoon die mijn case behandeld, maar telkens tevergeefs. Ik ga ervanuit dat als er een nieuwe levering is bij jullie dat ik als eerste in de lijn sta om de gsm te onvangen. Ik hoop hier eindelijk gehoor te krijgen + hoop vandaag nog een melding te krijgen dat de gsm vandaag opnieuw wordt verstuurd alvorens hij weer uit voorraad is.

groeten Kelly Hanicq


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@KellyHa Jouw dossier (49999390) is hiervoor in behandeling. De dossierbeheerder heeft reeds met jou contact gehad en je kan best terug met haar contact opnemen indien je nog verdere vragen hebt of iets niet duidelijk is. Mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reageer