Geachte,
bij het bestellen van onze nieuwe smartphones lukt het niet na de geboortedatum/id nummer/gsm nummer ons adres in te voeren en zo dus kunnen wij niet naar de volgende stap gaan.
is dit een site fout of doen wij iets verkeerd?
Geachte,
bij het bestellen van onze nieuwe smartphones lukt het niet na de geboortedatum/id nummer/gsm nummer ons adres in te voeren en zo dus kunnen wij niet naar de volgende stap gaan.
is dit een site fout of doen wij iets verkeerd?
ook al ander browser geprobeerd of door cookies te wissen.
of door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
naar de site surfen
en dan alle cookies aanvaarden enz...
Al geprobeerd. Via mobiel en tablet. Beide komen op hetzelfde probleem. Kan alles ingeven en de vakjes van het adres zijn enkel tekst en niet in te vullen
Dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je hierbij verder te helpen, van zodra ze hier de draad opnemen.
deze werkt vandaag nog steeds niet..
ik heb je bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijken van de website om na te kijken. groetjes
ik heb je bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijken van de website om na te kijken. groetjes
nog altijd dezelfde problemen. Tot wanneer is de actie?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.