Vraag

iphone 13 bestellen

  • 6 December 2021
  • 8 reacties
  • 113 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties

Geachte, 

 

bij het bestellen van onze nieuwe smartphones lukt het niet na de geboortedatum/id nummer/gsm nummer ons adres in te voeren en zo dus kunnen wij niet naar de volgende stap gaan.

 

is dit een site fout of doen wij iets verkeerd?


8 reacties

ook al ander browser geprobeerd of door cookies te wissen.

of door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
naar de site surfen 
en dan alle cookies aanvaarden enz...

Al geprobeerd. Via mobiel en tablet. Beide komen op hetzelfde probleem. Kan alles ingeven en de vakjes van het adres zijn enkel tekst en niet in te vullen

Dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je hierbij verder te helpen, van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@V.M Ik heb juist zelf eens een test gedaan en het werkt inderdaad niet.Probleem op de site zo te zien.Best straks of morgen eens opnieuw proberen.Indien het morgen nog niet lukt laat het ons zeker weten zodat we het kunnen doorsturen voor verder onderzoek.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@V.M Ik heb juist zelf eens een test gedaan en het werkt inderdaad niet.Probleem op de site zo te zien.Best straks of morgen eens opnieuw proberen.Indien het morgen nog niet lukt laat het ons zeker weten zodat we het kunnen doorsturen voor verder onderzoek.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


 

deze werkt vandaag nog steeds niet.. 😅

Reputatie 7
Badge +3

@V.M 

ik heb je bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijken van de website om na te kijken. groetjes

@V.M

ik heb je bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijken van de website om na te kijken. groetjes


 

nog altijd dezelfde problemen. Tot wanneer is de actie?

Reputatie 7
Badge +3

@V.M  Deze ‘end of year’ actie loopt nog tot 31/1/2022. Groetjes Luc

Reageer