Skip to main content

Hallo,

Ik heb al jaren geen internetverbinbing op mijn smartphone van zodra we de grens overgaan.

Al alles geprobeerd, werd ook al nagezien door Proximusmedewerkers maar niemand weet een oplossing.

Sinds enkele maanden nieuwe telefoon, nieuw abonnement (ging hiermee opgelost zijn), maar nog altijd hetzelfde probleem.

Graag een oplossing.

Grts.

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst bv o.a. het betrokken GSM nummer waarover je het hier hebt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Forumprofiel is aangevuld.


@Jeroen57360 

Achterliggend heeft mijn collega een aanpassing gedaan in de instellingen van je Gsm

kan je het toestel resetten en testen? :-)

Laat je weten of het OK is?

dank

Groeten

Tina


Hey,

Ja is nu ok.

Thanks