Skip to main content

Nummeroverdracht Telenet naar Proximus. Simkaart nog steeds niet actief. 

Kan er gekeken worden naar IM12384486? Klantnummer 33xxxx86

@MANTW Ticket IM12384486 is volop in behandeling bij IT.Van zodra alles in orde is gaat de dosssierbeheerder u contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


Is dit de oplossing? 

 


Ik vrees dat u pas ten vroegste maandag een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum zult kunnen bekomen

Via de website crdc kunt u desgevallend nagaan welke uw huidige operator is

Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

(en desgevallend indien het Proximus zou zijn, kunt u mogelijks een e-sim bekomen in een Proximus center mocht dit u sneller vooruit kunnen helpen)

 


Bedankt voor de tip M_016. Ik heb net gecheckt op de website van CRDC en blijkt dat mijn nummer bij Proximus zit. Ik zal toch nog veel geduld moeten hebben, helaas.


@MANTW 

dossierbeheerder is, zoals geschreven in een ander topic van jou, gecontacteerd.

groeten

Tina


Beste, Ik ben terug overgestapt naar jullie concurrent TELENET.

Gelieve mijn proximus forum account, alsook het MyProximus-account (alles bij Proximus) permanent af te sluiten en mijn persoonlijke gegevens i.h.k.v. GDRP-wetgeving te verwijderen.
Graag annulatie factuur.

Bedankt om het hiervoor nodige te doen.


@MANTW Er is een Ombudsdossier ingediend.De procedure is dan dat alles via de Ombudsman zal afgehandeld/in orde gebracht worden.Groetjes,Joel


Reageer