Sommige mensen kunnen mij niet bellen en krijgen de melding dat het nummer niet in gebruik is.
Gaat vooral over proximus en Orange.
De instellingen zijn al nagekeken door een derde en vrijdag ben ik naar een proximuswinkel geweest en konden ze me niet echt helpen en hebben ze me een nieuwe SIM-kaart gegeven maar hiermee is het nog altijd niet opgelost.
Ter info: geen support door proximus medewerkers zelf via forum tijdens weekend en feestdagen maar wel via gratis nummer 080022800
https://www.proximus.be/support/geen-inkomende-oproepen-op-uw-gsm.html
Cindy
Je mag mij via een privé bericht gerust enkele voorbeeld nummers doorgeven die niet kunnen bellen naar je, alsook de tijdstippen waarop dit probleem zich voordeed.
Dan laat ik dit voor je nakijken.
Net gebeld naar de klantendienst, na 10 minuten nam er eindelijk iemand op, die kon mij niet helpen omdat hij zijn pc moest heropstarten wegens technische problemen. Moet na een uur terug bellen.
Cindy ik heb het nodige al voor je gedaan. Binnen de 72u moet je probleem ten laatste volledig zijn opgelost.
Hey , Charlotte .
Sinds enkele weken klant en ik heb het zelfde probleem als Cindy .
Kan jij me via deze weg helpen ? Ik heb gelezen dat het te maken zou hebben met slechte overdracht van mijn nr .
Grtz
Bedankt !
mijn zoontje is deze week overgeschakeld van een prepaid card van proximus naar een abonnement van proximus. Hij heeft hetzelfde probleem. Kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?
Ik vermoed dat hier het probleem hier bij Proximus zef ligt (prepaid Px → abo Px veronderstel ik) en niet bij een andere operator (van vertrek)
Px medewerkers komen normaal pas morgen terug op dit publieke forum
Indien dringend misschien bellen naar gratis 0800 22800 nr
PS: bellen naar helpdesk 0800 22 800 zou je ook kunnen proberen maar wel rekening mee houden dat er soms lange wachttijden zijn om binnen te geraken
louter ter bijkomende info omschakelen van Prox abo naar P&G en vice versa → klik hier
Hang nu al 15min aan de lijn.
Gelukkig spelen ze mooie muziek!:-)
ik weet tegenwoordig kan het heel lang duren maar als het niet dringend is gewoon afwachten tot iemand die van proximus zelf is morgen je verder helpt hiermee
Ik heb dit probleem ook. Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden. Wat moet ik nu doen. Klantenservice ziet niks raars. Ik woon zelf wel in Nederland. En gebruik de simkaart 4 weken ongeveer nu. Nooit eerder problemen mee gehad. Ik ben gisteren naar België gegaan met de telefoon en na terug komt in Nederland deed de telefoon dus raar. Ik kan wel bellen. Maar ik wil gebeld worden
Heb je uw toestel al eens volledig heropgestart.
Ja heb ik gedaan. Heb de Sim ook in een andere telefoon gedaan. En dan blijf ik het zelfde probleem hebben.
Mss zal je de sim eens moeten laten omruilen (proximus shop) , maar mss best wachten op een reactie van een Prox forummedewerker als die hier de draad opnemen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.