Vraag

Ik kan geen data bijkopen

  • 26 September 2020
  • 4 reacties
  • 951 Bekeken

Beste

 

Ik kan zowel via de app als online via myproximus geen data bijkopen.

  1. Dit is een fout van Proximus, waar kan ik hiervoor een schadevergoeding voor krijgen?
  2. HOe los ik dit op? Ik krijg op de app geen optie bij verbruik om data bij te kopen. Bij myproximus online krijg ik deze foutmelding: 

    Sorry, we kunnen de optie niet activeren

    De optie die je probeert te activeren is niet compatibel met je mobiel nummer

Natuurlijk nemen jullie telefonisch niet op. Ik heb dit abonnement nog maar 3 weken en ik heb al heel veel spijt van jullie service en klantgerichtheid, dit is duidelijk geen prioriteit!

 

Een teleurgestelde klant


4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ze geven wel aan waarom het niet lukt : de optie die je probeert ……

Schadevergoeding? Dat gaat niet door vrees ik hoor. Redelijk blijven. 
Misschien krijgt u maandag van een proximusmedewerker wat meer uitleg, waarschijnlijk via een privé bericht. 

Reputatie 7
Badge +4

Als de optie niet compatibel is met uw mobiel abo zult u deze uiteraard niet kunnen activeren

Over welk abo spreken we eventueel, misschien zijn er ander oplossingen mogelijk?

@c.D. Als het wegens een fout is op www.myproximus.be dat je niet kunt bijladen dan zullen de proximus forummedewerkers dit maandag wel verder in orde kunnen brengen als ze hier terug langskomen op het forum.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.)

zodat de mensen die van proximus zelf zijn hier maandag direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@c.D. Je hebt jouw MyProximus account aangemaakt op 26/09 rond 15u als gebruiker. Rond 15:10 heb je jouw klantennummer hieraan gekoppeld en werd je beheerder Je moet dit uiteraard even de tijd geven om naar al onze systemen te laten doorstromen. Ondertussen zie ik dat het diezelfde dag nog rond 15:50 is gelukt om de optie 500 MB Extra/maand te activeren. Groetjes, Antonella

Reageer