Vraag

Ik kan geen berichten versturen

  • 13 June 2019
  • 5 reacties
  • 2954 Bekeken

Het lukt me niet om berichten te verzenden via mijn gsm. Er staat dat ik bereik heb en mijn abonnement is betaald. Dit is de eerste keer in een jaar tijd dat dit gebeurd is. Er komt dan een melding verzenden mislukt. Wat moet ik doen?

5 reacties

Hey Yasmina
Is dit naar alle nummers of alleen naar bepaalde?
En hoelang heb je dit probleem al? Lukt het ervoor wel?

Zou je ook je klantengegevens kunnen aanvullen op jouw profiel?
Dan kan ik eens kijken als ik we iets kunnen zien.
Hoi, ik heb sinds begin deze week hetzelfde probleem. Ik kan perfect bellen/op het internet surfen/e-mails & WhatsApp versturen, maar krijg steeds de melding ‘bericht versturen mislukt’ als ik een sms wil versturen. En voor eender welk contact. Het valt me wel op dat ik vooral thuis dit probleem heb, maar mijn vriend heeft ook Proximus en die heeft helemaal geen problemen..
je zegt:
Het valt me wel op dat ik vooral thuis dit probleem heb, maar mijn vriend heeft ook Proximus en die heeft helemaal geen problemen.
Dan gaat dit natuurlijk wel om een GSM je vriend.
Kun je de sim van uw gsm eventueel eens in de gsm van je vriend proberen om te zien of je dan ook dit probleem hebt.
Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb net mijn iMessage opgezet en telefoon opnieuw opgestart (voor de derde keer) en Sim ontgrendeld en nu lukte het ineens wel; dus weet niet goed wat er nu mis was maar hopelijk blijft het nu zo.
Isabelle
Het versturen kan effectief een probleem van het GSM toestel zijn.
Om dat te testen kan je effectief doen zoals Martin zei, jouw kaartje in het toestel van jouw vriend steken en omgekeerd.
Dat is wat wij een kruistest heten. 🙂
Als het wel werkt in het toestel van jouw vriend en bij hem werkt het niet meer, dan ligt het duidelijk aan jouw toestel.
Werkt het niet in zijn toestel, dan kan het ook een probleem van jouw simkaart zijn en die kan dan vervangen worden.

Maar je zegt dat je iMessage opnieuw hebt aangezet en dat het na een heropstart van het toestel opnieuw werkte.
Had je de iMessage dan recentelijk afgezet? Zoja, hoelang voor je het probleem kreeg?

Reageer