Best het nummer van uw huisarts vermelden in uw forum login profiel (avatar - profiel wijzigen - opslaan), meer concreet in een leeg veld (bv. ticket) zodat Proximus-medewerkers het probleem in samenwerking met de betrokken operator (Orange?) kunnen oplossen
Het betreft quasi zeker een routeringsprobleem = of u of uw huisarts is “recent” van operator veranderd
Ter info:
Via www.crdc.be kan voor elk nationaal nummer de netwerkoperator bekomen worden
@Inneke Bo die routering problemen komen hier wel meer voor.
Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
zodat ieman die van proximus zelf is, met die gegevens het probleem kunnen verder onderzoeken.
Beste Martin,
En hoe los je die routering problemen dan op ? Huisartspraktijk zit bij Colt (=VOIP) maar enkel proximus geraakt er niet binnen?
dat zal via iemand van proximus zelf verder moeten opgelost worden dat kun je niet zelf oplossen
Heb je dit probleem zowel met een gsm als met een vast nr voor ? Ik heb het hier zelf even met een vaste lijn en een gsm geprobeerd en krijg gewoon de melding dat ik eerste in lijn ben en zodadelijk geholpen zal worden. Gebruik je een voorgeprogrammeerd nr ? Kan je eens testen door het nummer volledig in te geven ?