Skip to main content

Als ik mijn simkaart probeer te registreren via de website dan krijg ik altijd de volgende error :

Geen geldig nummer

Gelieve een geldig Pay&Go-nummer in te geven . 

 

Als je het nummer  ingeeft > klik hier  dan zou die moeten herkenbaar zijn onder de operator Proximus.

Straks kunnen de mensen van Proximus je hierbij ook verder helpen, als ze hier je bericht lezen.


@shun 

je mag je nummer even toevoegen op je profiel aub.

 

Geert


@shun

je mag je nummer even toevoegen op je profiel aub.

 

Geert

 

Bedankt voor het antwoord .
Ik denk dat het ondertussen gelukt is maar ik heb geen e-mail- of sms verificatie gehad zoals de vorige keer.
Als ik via deze link check dan staat er dat het is gelukt.

https://www.proximus.be/myproximus/en/Personal/services/identify__/status

 

Heb ook net mijn gsm nummer toegevoegd op mijn profiel.

 

alvast bedankt.


Je identificatie is inderdaad wel gelukt.


Ik heb hetzelfde probleem. Het ingevoerde nummer is geen geldig Pay&Go nummer. 

Alvast bedankt!

 


Ik heb hetzelfde probleem. Het ingevoerde nummer is geen geldig Pay&Go nummer. 

Alvast bedankt!

 

https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/pay-go-ongeldig-nummer-50159