Al 2 uur aan het proberen om mijn pay en go te identificeren. ID kaartlezer werkt en vraagt pin, maar. krijg dan bericht dat er geen veilige verbinding kan gemaakt worden met eid.proximus.be. Zijn er andere vormen om zich te identificeren? Ik heb geen mogelijkheid om me te verplaatsen (cuarentena maatregelen)
Ter info
Identificatie van je prepaidkaart | Proximus
bv. via bancontact
P.S. Er zijn nog berichten op dit forum dat via e-id er soms/regelmatig problemen zijn (herhaaldelijk opnieuw proberen en history/cache wissen kan dan soms/regelmatig een oplossing bieden)
Maar één van de andere methoden zullen wel werken.
bankcontact geldt wel maar voor 18 maanden en dan moet je opnieuw identificeren.
voor de verschillende methoden zie uitleg → Identificatie van je prepaidkaart | Proximus
Het probleem blijft duren…. Ook geprobeerd via een familielid die Proximus gebruikt via SMS nummer 8804 de boodschap gezonden IDENT + 2maal het te identificeren nummer. Antwoord: De dienst zou niet beschikbaar zijn. Wat is er gaande??
dan zal je u moeten laten verder helpen door een proximus forummedewerker.
heb je ook probleem als je laadt voor 1€ via bank?
24 uren later - nog altijd zonder oplossing… zelfs geen contact
Ik mag me niet verplaatsen (quarantaine) en had in feite gedacht en gehoopt dat alles online kon gebeuren..?? Blijkbaar niet.
ID kaartlezer werkt en vraagt pin, maar. krijg dan bericht dat er geen veilige verbinding kan gemaakt worden met eid.proximus.be
Vraagje kunt u bv. zonder enig probleem een verbnding maken met e--id naar MySocialSecurity, MyFin Tax on web?
Ik stel me de vraag in hoeverre het probleem niet verbonden is aan een antivirusprogramma en/of met één of ander certificaat?
Hebt u eventueel bv. naast Edge eventueel geprobeerd met Firefox of Chrome?
Geen probleem om verbinding te kamen met MyFin Tax on web of Doccle be. Ik gebruik Safari als browser en alsook Google Chrome met MacOS BIG SUR.
Maar ook via SMS met een familielid die een abonnement heeft bij Proximus kan de chip niet geïdentificeerd worden. Wat me doet vermoeden dat het wel degelijk een probleem is bij Proximus en of de aangekochte chip.
Ik vrees dat er dan niets anders opzit dan te wachten op een nieuwe reactie van een Proximus-medewerker op dit publieke forum
Verleden jaar heb ik ook problemen gehad met P&G identificaties, boodschap was “ongeldig nummer”
Proximus medewerkers hebben toen SIM-kaartnr en GSM-nr in de database gekoppeld om het probleem te op te lossen
Op basis van “er kan geen beveiligdde verbinding gemaakt worden” vermoed ik evenwel dat er zich hier een ander (technisch) probleem stelt
dit probleem wordt nog gemeld en is inderdaad best dat iemand bij Proximus dit verder probeert op te lossen, want zelf in de Prox shop konden ze dit ook niet altijd oplossen.
Uiteindelijk naar een Prox Shop - alles is in orde. Bedankt aan allen die me een handje toestaken
Fijn te horen dat het dan toch in orde gekomen is
Fijn dat het in orde is, ik sluit bijgevolg dossier 48575772. Groetjes, Heidi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.