Vraag

identificatie

  • 2 April 2020
  • 5 reacties
  • 178 Bekeken

Op mijn Myproximus staat dat mijn identificatie in orde is. Ik heb 2 weken geleden bericht gehad dat dit niet zo was, dus ik heb zoals als optie werd aangegeven via bankcontact de kaart opgewaardeerd dan zou het in orde zijn. Vandaag krijg ik opnieuw bericht dat ik 16-4 word afgesloten. Ik kan niet naar een winkel, want deze zijn gesloten. Ik heb straks proberen bellen, bij geen enkele keuze in het keuzemenu vind ik dat ik kan worden doorgeschakeld met een medewerker. Ik heb een hele tijd in de wachtrij gestaan voor een medewerker in de chat niet te pakken gekregen. Op dit moment zijn er geen medewerkers. Ik zie nergens dat ik kan mailen of dergelijke. Kan in godsnaam iemand mij helpen en zeggen hoe ik dan mijn kaart  moet identificeren voor ik word afgesloten???????????????????????????????


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@christine1954  Volgens de informatie dat ik terugvind in onze systemen zou je identificatie in orde moeten zijn omdat je op 21/03 hebt herladen. Toch kreeg je vandaag nog een sms’je om je opnieuw te identificeren. Ik heb dit gemeld aan de bevoegde dienst via ticket nummer IM10593401. Zodra ik hier meer info over heb, hou ik je verder op de hoogte. Groetjes, Antonella

Ik ben afgesloten. WAARDELOOS

Reputatie 7
Badge +3

@christine1954 Het nummer staat nog actief volgens onze systemen. Ik heb nu wel een escalatie aangevraagd van ticket nummer IM10593401. Groetjes, Antonella

laat maar, ik ben naar telenet

Ter uwe info: De mensen van proximus zelf, komen pas maandag terug langs op het forum.

maar dat zal dan niet veel meer uitmaken dan zo te zien :wink:

Reageer