Al geruime tijd blijkt mijn Voicemail ondanks de juiste instellingen niet te werken. Wanneer ik niet tijdig opneem krijgen mijn bellers te horen dat mijn nummer niet langer in gebruik is. Eigenaardig genoeg wanneer mijn smartphone helemaal uit staat werkt de Voicemail wel.
Herhaaldelijke contacten met de klantendienst brachten geen oplossing. Ik had telkens iemand anders aan de lijn en de gesprekken eindigden altijd met het doorsturen van een mail waarin staat hoe ik mijn Voicemail moet instellen. Ik stapte toen naar de Proximus shop waar een vriendelijke medewerker mijn instellingen (nog maar eens) controleerde en mij uiteindelijk een nieuwe simkaart gaf maar dit hiel niet. Toen heeft die medewerker een aanmeldingsformulier aangemaakt voor de “technische dienst” welke mij na één of twee uur zou terugbellen, alleen is dat nooit gebeurd en we zijn ondertussen al meer dan een dag later. Bij nieuw contact met de klantendienst wil of kan men mij niet met de “technische dienst” doorschakelen en kunnen ze mij ook niet helpen. Ik heb al van 1994 eerst een gsm en later een smartphone met nog altijd hetzelfde nummer aanvankelijk bij Belgacom, nu Proximus. Moet ik nu echt van provider veranderen om weer een werkende Voicemail te hebben?