Huawei p20 lite werkt niet meer.


De gsm wil niet meer opstarten. Bij het opstarten steeds een scherm met logo. Als we hem wilden afsluiten startte hij telkens terug op met zwart scherm en logo. Nu doet hij niks meer, zelfs als hij aan de lader ligt. Waar kunnen wij hem binnen brengen. Is nog steeds in garantie. Vorig jaar in januariaangekocht samen met een abonnement.


14 reacties

 waarschijnlijk zoiets ja

Reputatie 6
Badge +3

Nu ik de openingspost heb herlezen waren er al problemen hiervoor. Ik vrees ook dat het hardwarematig is.

Het probleem was er ook voor dat die aan de lader moest hangen als ik het goed begrepen heb.

Reputatie 6
Badge +3

Wordt de oplader nog warm wanneer je deze in het stopcontact steekt?  Op een Huawei smartphone wil het rood lampje zeggen dat de batterij onvoldoende opgeladen is. Je zou ook kunnen proberen om de smartphone aan de lader laten en zo proberen op te starten. Probeer ook op te laden via de USB kabel aan een laptop of computer. Maar ook wanneer het oplaadcircuit beschadigt is of een probleem met de batterij. Kijk of er ook geen vuil in de USB connector zit. Een calibratie van de batterij zou je ook nog kunnen proberen: https://www.androidpit.com/how-to-calibrate-the-battery-on-your-android-device#without-root Dat is het enigste wat je nog zou kunnen proberen.

@rikkie01 zie > https://consumer.huawei.com/be/support/service-center/

Hotline
+32-800 237 11  

Van maandag t/m vrijdag: 09:00 - 20:00. Zaterdag en Zondag: 09:00 - 17:00 (gesloten op feestdagen) | Dutch/Français/English

E-mail feedback

https://consumer.huawei.com/be/contact-us/

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

https://consumer.huawei.com/be/support/service-center/

In hoeverre u het service center in Brussel  in de huidige omstandigdigheden telefonisch of per e-mail al dan niet kunt bereiken , weet ik evenwel niet

Succes

Reputatie 7
Badge +3

@rikkie01 

beste,

heb je bij bestelling het toestel geregistreerd op de site van Huawei ? kan je via die weg geholpen worden ?

Ja, onze shops zijn momenteel gesloten. 

Ik vraag na of er nog andere mogelijkheden zijn.

mvg,

Tina

Reputatie 7
Badge +4

Zie link @Martin hierboven, evenwel onderstaande is tot nader order van toepassing :

We vragen specifiek van even geduld te hebben in volgende situaties:

  • Je hebt een toestel dat hersteld moet worden maar je hebt het nog niet kunnen afgeven in een shop.

 

volgens mij gaat het hier niet random reboots wat @rikkie01 beschrijft, als het niet lukt met wat je beschrijft hierboven zou een factory reset nog  te overwegen zijn.

Heb dit allemaal geprobeerd. Maar hij doet niks meer. Zie enkel nog af en toe een rood lampje pinken als ik hem probeer in te schakelen.

 

volgens mij gaat het hier niet random reboots wat @rikkie01 beschrijft, als het niet lukt met wat je beschrijft hierboven zou een factory reset nog  te overwegen zijn.

Reputatie 6
Badge +3

Dit zou je nog kunnen proberen: https://www.digitaltrends.com/mobile/common-huawei-p20-pro-problems-and-how-to-fix-them/ (puntje random reboots). Lukt dat niet dan moet je een herstelling aanvragen. (deze stappen zijn ook van toepassing op jouw model van de p20 serie van huawei)

zie regels tgv covid 

https://www.proximus.be/nl/id_ar_appointsel/particulieren/r-orphans/maak-een-afspraak.html

Hallo,

Heb dit reeds geprobeerd. Heb zelfs online een afspraak gemaakt met de shop in Lochristi. Dit was vorige week op dinsdag om 10.00uur. Bij aankomst was de winkel gesloten

ter info > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html

Reageer