Vraag

Hoe identificeren Pay&Go ?

  • 10 October 2022
  • 53 reacties
  • 686 Bekeken

Hoi

Ik tracht mijn Pay&Go kaart die ik al 20j heb te identificeren maar geraak er niet uit.

1. Ik zend de sms IDENT + 2 maal tel nr -> ik krijg onmidd bericht dat mijn sms goed ontvangen is -> later krijg ik een sms die zegt dat identificatie van een prepaidkaart alleen kan met een privé-klantenprofiel en niet met het profiel dat ik gebruik + kan je dit even checken en opnieuw proberen.

2. Ik creëer een profiel op MyProximus waar ik tel nr en sim-kaartnr invul. Ik verstuur opnieuw de sms zoals hierboven beschreven. Zelfde scenario, weer zegt hij dat ik met mijn profiel niet kan identificeren op deze manier.

Hier zit ik eerlijk gezegd vast. Ik zie niet wat ik moet doen of aanpassen bij MyProximus... Ik krijg nergens in de interface een optie waar ik me kan identificeren.

Bovendien ben ik niet in België voor het verstrijken van de termijn, ook al is dat binnen 6 weken. Ik kan dus niet langs een contactpunt.

Ik heb ook geen eID-lezer, nooit gehad, en ik heb ook geen bankrekening bij één van de partnerbanken van ITSME om op die manier een account aan te maken bij ITSME. 

Is er niets wat Proximus en ik kunnen doen om te vermijden dat ik er uit wordt gegooid???

Wat ik niet goed begrijp is dat die MyProximus zinloos zou zijn om mij te identificeren... Daar moet toch een oplossing liggen?

Ik hoop dat iemand slimmer is dan ik 😃


53 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Heidi_ 

blij dat dat stuk opgelost is: had dus niet te maken met identificatie?

is die ondertussen gelukt? heb je dat nog kunnen proberen?

groetjes

Tina

 

@tina.b 

Met de identificatie was sowieso niks mis, denk ik. Als ik naar de screenshot van de melding kijk... Het heractiveren daarna liep mis… (zie screenshot v oktober)

Neen, ik heb dus niks meer via eID-reader gedaan... Die persoon die het opgelost heeft gekregen, heeft mij die instructie niet gegeven, daarom heb ik dit niet meer gedaan. Ik kreeg gelijk die sms.

Ik hoop dat alles normaal verloopt verder 🙈 

Bedankt voor jullie effort in ieder geval!! 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Heidi_ fijn om te lezen dat het gelukt is! 

Reageer