Beantwoord

hln+


  • Rising star
  • 16 reacties

Ik kan de hln+ niet verder lezen ook al staat er dat deze gelinkt is. Bestaat er een mogelijkheid om deze te resetten en dan opnieuw te proberen. Het is echt frustrerend 

Mvg

icon

Beste antwoord door HadewychT 21 April 2021, 13:27

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je instellingen hier nagekeken en dat ziet er in orde uit. Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN. 

Het lukt nog steeds niet. Ik druk op de paarse knop met my proximus logins en krijg de melding dat het al gelinkt is en start met lezen. Als ik mij dan inlog in hln dan kan ik de artikels met het +teken niet verder lezen.

Mvg

Hallo

Ik weet niet of u mijn reactie goed heeft ontvangen maar het lukt nog steeds niet.

HELP

Ik heb je instellingen hier nagekeken en dat ziet er in orde uit. Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN. 

Ik heb het gedaan zoals hierboven beschreven maar het lukt nog steeds niet. Krijg de melding dat het is gelinkt en start met lezen

Mvg

Ik heb je instellingen hier nagekeken en dat ziet er in orde uit. Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN. 

Het lukt nog steeds niet 

Tip: gewoon wachten tot de medewerker terug de draad opneemt.

Hallo 

Het is al 6 dagen geleden en heb nog altijd geen reactie gekregen. Heb de indruk dat het van lange duur is eer het in orde komt,  als het in orde komt.

Reputatie 7
Badge +4

@jdgr Mijn excuses dat we niet sneller geantwoord hebben. Ik heb je profiel volledig verwijderd en opnieuw aangemaakt. Kan je eens opnieuw proberen ? Indien het dan nog niet lukt zullen we HLN moeten contacteren.

@jdgr Mijn excuses dat we niet sneller geantwoord hebben. Ik heb je profiel volledig verwijderd en opnieuw aangemaakt. Kan je eens opnieuw proberen ? Indien het dan nog niet lukt zullen we HLN moeten contacteren.

Heb het geprobeerd en het gaat niet. In mijn abonnement staat er bij epress dat hln actief is en als ik op de link klikt krijg ik de melding dat er een probleem is en dat ik geen toegang heb met mijn abonnement 

Mvg

Heb het geprobeerd en het gaat niet. In mijn abonnement staat er bij epress dat hln actief is en als ik op de link klikt krijg ik de melding dat er een probleem is en dat ik geen toegang heb met mijn abonnement 

FYI: tijdens feestdagen en weekends komt hier niemand van het Proximus forumteam langs.

Heb het geprobeerd en het gaat niet. In mijn abonnement staat er bij epress dat hln actief is en als ik op de link klikt krijg ik de melding dat er een probleem is en dat ik geen toegang heb met mijn abonnement 

Hallo

Tot op heden is mijn probleem met e-press niet opgelost en ik denk dat het een hopeloze zaak is omdat het nu al een maand voorbij is en nog altijd geen oplossing is.

Bedankt voor de snelle reactie 

Reputatie 7
Badge +5

@jdgr Ik heb net nog eens naar je profiel gekeken. Kan je dit nogmaals proberen?

@jdgr Ik heb net nog eens naar je profiel gekeken. Kan je dit nogmaals proberen?

Nog steeds hetzelfde probleem 

Beste.

Ik heb dit forum doorgenomen. Sedert een 14 dg kan ik ook HLN+  niet meer lezen. 

Proximus app meldt dat beide gekoppeld zijn.

Welke werkwijze dien ik toe te passen.

Grt

Frank

 

Reputatie 7
Badge +3

@FrankL 

ik heb je gegevens eens nagekeken, alles is correct gekoppeld.

Heb je het via deze stappen al eens opnieuw geprobeerd?

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.

1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'

2) Log in met het proximus account.

3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.

Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

 

Laat maar weten of dit lukt?

 

Groeten

Geert

Beste,

Ik kan wel inloggen, dat is gelukt, maar ik kan de artikels niet lezen. 

Hij vraagt een abonnement te nemen.

Mvg

 

Frank

Beste.

 

Is er alvooruitgang is het probleem  .

Zoals geschreven.  Inlogfen gaat, maar vraagt die om abonnement aan te maken.

Mvg

 

Frank

Reputatie 7
Badge +4

@FrankL Bij ons staat alles correct geconfigureerd. Ik heb contact genomen met HLN zodat zij ook kunnen nakijken of alles in orde is. 

Bedankt voor reactie. Ik wacht nog even af. 

Frank

Reputatie 7
Badge +4

@FrankL Is dit ondertussen in orde? Je hebt normaalgezien op 28/11 hierover een mail ontvangen van HLN. 

Beste Hadewyg,

 

Ja ondertussen kan ik overal terug op en lezen. 

Na herstel lukt het plots een week later  niet meer. 

Maar heb gevonden wat oorzaak is/was.

Als HLN + opendeed op chrome werkt het niet. 

Wel via de gewone microsoft edge.

Dus gewoon chrome niet meer gebruiken.  

of de cookies eens wissen in chrome (al gebruik ik ook wel Edge :relaxed: )

ik zou graag HLN activeren, maar als ik dat probeer via: 

 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.

1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'

dan kom ik hier telkens op terecht

invalid_client Server does not support this client's subject type.

 

kan je mij helpen aub

Reputatie 5
Badge +2

@wim.rigole Tracht je dit in orde te brengen via een pc van je werk?

Reageer