Vraag

het nummer is momenteel gestoord

  • 5 July 2021
  • 8 reacties
  • 3439 Bekeken

Reputatie 2
Badge

geachte,

 

betreft een gsm nummer (pay&go), wie mij belt krijgt steeds de melding “het nummer is momenteel gestoord” en dit in 3 talen… is reeds een paar dagen het geval

 

 

alvast bedankt

 

mvg
 


8 reacties

heb je het toestel al eens volledig herstart.

Reputatie 2
Badge

geachte

ik heb het toestel herstart, simkaart in ander toestel gestoken etc…. helpt allemaal niet

en telefonische support helpt ook niet …. enige dat ze zeggen, als je die melding krijgt wil dat zeggen dat we op de hoogte zijn van de storing en enige dat u kan doen is wachten…. of dit dagen / weken of maanden wachten is weten ze niet… 

geen dossier aangemaakt of niks, support is niet meer wat het geweest is

 

mvg

gewoon afwachten tot iemand van het proximus forumteam hier de draad opneemt om je verder te helpen, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie zetten bv het betreffende gsm nummer enz.

Reputatie 7
Badge +4

hi @het goddelijk monster  ik heb je daarnet kunnen bereiken zonder probleem
kan je zoals telefonisch afgesproken even testen of andere nrs je nu ook kunnen bereiken ?
indien niet ok mag je dit hier melden, dan zal er vermoedelijk een specifieke provider zijn met een probleem om je te bereiken

Reputatie 2
Badge

geachte,

bedankt voor het belletje, ik was zeer blij dat mijn gsm nog eens rinkelde….

‘t probleem lijkt opgelost, waarvoor dank…. het was niet 1 specifieke provider, er was echt niemand die mij kon bereiken de voorbije dagen, nu lijkt mijn nummer weer voor iedereen bereikbaar.

ik weet nu niet of u iets gedaan heeft om het te fixen, vermoedelijk wel anders is het wel heel toevallig

 

dank voor de interventie

mvg

Reputatie 7
Badge +4

geachte,

bedankt voor het belletje, ik was zeer blij dat mijn gsm nog eens rinkelde….

‘t probleem lijkt opgelost, waarvoor dank…. het was niet 1 specifieke provider, er was echt niemand die mij kon bereiken de voorbije dagen, nu lijkt mijn nummer weer voor iedereen bereikbaar.

ik weet nu niet of u iets gedaan heeft om het te fixen, vermoedelijk wel anders is het wel heel toevallig

 

dank voor de interventie

mvg

ik heb zelf niets aangepast, maar een collega of onze automatische updates zullen dit gewijzigt hebben

 

leuk te horen dat alles nu wel terug werkt

Geachte ,                                   Kortrijk 10/12/2021

 

Kan even nagezien worden  volgend GSM nummer is momenteel gestoord.

        0470 80 28  96    van Dhr  Frans Deconinck  8554 Sint -Denijs  

Alvast  bedankt voor nazicht, opvolging en seintje ,

 

Met vriendelijke groeten ,

 

Lieven Elie Descamps

  1. +32  56 21 44 76

       m.+32 496 47 36 50 

 

 

@lieveneliedescamps Opgepast: 
Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 

Reageer