Vraag

Heridentificeren pay and go met eID lukt niet

  • 18 December 2021
  • 6 reacties
  • 291 Bekeken

Hallo,

Ik probeer al een maand lang m’n pay@go kaart te heridentificeren oa met eID maar lukt niet. Ofwel ontvang ik meldingen ‘Geen geldig nummer’ of ‘Gegevens niet opgeslagen door een technische fout’ en raak ik dan toch es verder krijg ik volgende te zien maar na het klikken op OK stopt de pagina.

Bij andere websites zoals bv mypension kan ik me wel meteen aanmelden met m’n eID.

‘k Heb dit intussen geprobeerd op 2 verschillende pc’s, onder 3 brouwsers, de geschiedenis en cache verwijderd maar helpt niet.

Iemand misschien nog tips zodat het wel es lukt?

Alvast dank.


6 reacties

Ik hoop dat de proximus medewerkers je kunnen verder helpen maandag als ze terugkomen op het forum hier.

en werkt de andere methode ook niet 

 

Hallo Martin,

Geprobeerd en volgend antwoord ontvangen van proximus:

De identificatie van een prepaidkaart kan alleen met een privé-klantenprofiel en niet met het profiel dat jij hebt gebruikt. Kan je even checken en opnieuw proberen? Alvast bedankt!

Geen idee wat dit betekent, want wij hebben 3 payandgo kaarten in gebruik en hebben wel degelijk een privé-klantenprofiel bij proximus.

Dan zullen de Proximus forummedewerkers maandag eens moeten nakijken of alles in orde is met je profiel.

Ik veronderstel dat Je waarschijnlijk toch een myproximus account aangemaakt hebt voor ieder Pay and go kaart apart.

→ Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

→ 

Een account voor je gsm via de website
Start hier met je inschrijving voor MyProximus.
Vul je gegevens in. Je e-mailadres wordt je gebruikersnaam.
Kies een wachtwoord van minimaal 8 karakters lang. Het moet minstens 4 letters en minstens 1 cijfer bevatten.
Vul bij Enkel een gsm-nummer registreren? je gsm-nummer in en volg de procedure.
Open je e-mailprogramma en tik op de link in de e-mail Bevestig je MyProximus login, die we je gestuurd hebben.
Doe dit binnen de 14 dagen, zodat je account ook na die tijd blijft werken.
Meld je aan in MyProximus met je gebruikersnaam en wachtwoord.
Klik op Mijn Producten. Zie je daar je gsm-nummer, dan is je inschrijving compleet.
Vanaf nu kun je met deze gebruikersnaam ook op de MyProximus-app aanmelden.

 

Dank voor je info Martin.

Ja we hebben allebei een account bij MyProximus en er ons mobiel nummer ingevuld.

Reputatie 7
Badge +3

@Wilfried51 Helaas kan ik niet anders dan in herhaling te vallen: “Helaas kunnen wij de identificatie niet voor jou in orde maken. Indien het niet lukt via de beschreven manieren op www.proximus.be/identificeer, dan zal je best even moeten langskomen in de winkel.” Groetjes, Antonella

Oké en toch bedankt voor de hulp.

Reageer