Beantwoord

Heractivering oud gsm nummer

  • 22 September 2023
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Ik zou graag mijn oud gsm nummer laten heractiveren, ik heb het een jaar geleden opgezegd bij jullie. Maar nu heb ik het trg nodig omdat ik niet meer op mijn Playstation account geraak. Ik heb al opgezocht of het nog beschikbaar is

 

 

icon

Beste antwoord door Joel M 22 September 2023, 15:12

Bekijk origineel

5 reacties

Ter info: in afwachting van reactie van PX moderator:

Die database geeft alleen aan dat het nummer nog bij PX zit maar is daarom niet vrij, kan al aan een ander klant toegekend zijn. 

@leunengj  Omdat de PX forummedewerkers , als ze hier de draad opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken/verder helpen en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ok, ja ik had 2 gsm nummers bij jullie hoop dat 1 vd 2 nog beschikbaar is. ik heb alle gegevens aangevuld in mijn profiel.

 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@leunengj Ik heb de 2 gsm-nummers opgebeld en deze geven de melding dat deze momenteel niet in gebruik zijn.Je kan deze op dit ogenblik opnieuw aanvragen via de shop.Dit aan de hand van uw identiteitskaart.Groetjes,Joel

Moet ik dit dan via de klantendienst doen? Ik ben net proximus shop te sinttruiden geweest, en hier kreeg ik te horen dat ze niet luk raak zo maar een nummer kunnen geven. Die bevoegdheid hebben zij niet. Kan je me even een contactnummer doorgeven waar ik dan terecht kan ?

 

heel fel bedankt 

 

Reputatie 7
Badge +3

@leunengj Ik heb hiervoor dossier 53231699 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder nakijken en zelf dan terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

Reageer