Vraag

heractiveren nummer voor nieuw abonnement

  • 2 August 2022
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Beste

 

Graag had ik mijn ‘oud’ (vandaag opeens opgezegd bij het opgezeggen van minn mobiele abonnement, zonder te vermelden dat dit het geval zou zijn) nummer opnieuw geactiveerd (04791xxx45).

Simkaart nummer: 21003608xxx46

Heb dit zeer kort nodig om mijn nieuwe simkaart te activeren bij een andere provider.

 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Met vriendelijke groet.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Enes  Dit heb je gisteren zelf opgezegd via R4WEBSHOP014989894.  Herstel na opzeg is uitgevoerd. Groetjes Luc

Beste @Luc.M 

Dank u!

Ik heb nu een aanrekening ontvangen van 59 euro voor deze zogezegde heractivering, hoewel ik dit zeer kort nodig heb (nieuwe simkaart zal ik vandaag of morgen ontvangen). Kan deze factuur aub ongedaan worden gemaakt? 
 

Met vriendelijke groet 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Enes ik zal éénmalig, uit commercieel standpunt, deze heractivatiekost corrigeren. Ik volg dossier 51065206 hiervoor zelf verder op. Groetjes, Heidi

Hartelijk bedankt!
Mijn nieuwe simkaart is geactiveerd en mijn nummer is succesvol overgezet.

 

met vriendelijke groeten 

Reageer