Skip to main content

Beste ik zou graag mijn sim-kaart opnieuw laten activeren zodat ik de telefoonnummer opnieuw kan gebruiken bij een andere provider. 

Is het mogelijk om dit online te regelen zonder extra kosten aangezien dit slechts voor een zeer korte periode is?

Tel: 047422****

simkaartnr: 2100 2799 **** *

mvg, José Gonzalez

@jagrant de kans is klein dat nog een PX medewerker vandaag gaat reageren.

Tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Bedankt voor de tips, ik heb de nodige informatie bezorgd.

@jagrant  Je bedoelt een ‘herstel na opzeg’ uitvoeren? dit is niet zonder kosten wist je dit? Beter was geweest de je van dit nummer een Pay en Go had laten maken begin augustus..hiermee kon je alle kanten uit? Wat doe ik?

Is het nog steeds mogelijk om van deze nummer een pay&go te maken of niet en hoe lang duurt dit ongeveer voor ik de nummer terug actief heb? Als dit kan graag zo doen. Als dit niet kan hoeveel kost het dan om de kaart opnieuw te laten activeren?

@jagrant   Ik dacht 30 euro. Ik zal ze in elk geval moeten herstellen vooraleer ik een downgrade kan doen. Voer ik de herstel in?

Ja breng het maar in orde. Hoelang duurt het ongeveer voor mijn nummer opnieuw actief is?

@jagrant  Dit is ondertussen in orde en het order tot overdracht is reeds doorgekomen in onze systemen.

@jagrant  Het nummer zal weldra bij de andere operator in dienst komen. Groetjes

Reageer