Skip to main content

Beste,

 

vanavond gebeld met Proximus om nummer te heractiveren zodat een andere provider mijn nummer kan overnemen. Zou hiervoor 59€ moeten betalen! We schakelen tijdelijk over naar een andere provider ten gevolge van een tijdelijke verhuis maar nu hebben we totaal geen zin om nog terug naar Proximus over te schakelen. Zeer teleurgesteld… kan dit opgelost worden?

@Niels Soenen Ik heb hiervoor dossier 43357500 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal je hierover verder contacteren. Groetjes, Antonella


door opzeg gsm abbonement gsm nummer ook kwijt kan deze terug geactiveerd worden op hem op pay en go te gebruiken ? gsm nr 0487******


@Ellenvl 

Er zijn geen Proximus medewekers actief op dit publieke forum voor maandag

Ik vrees evenwel dat bovenstaande een probleem vormt/kan vomen, de website www.crdc.be duidt aan dat het betrokken 0487- nummer toegewezen is aan Orange (de originele eigenaar van de reeks 0487  is evenwel Telenet/Base)

 


@Ellenvl 

Beste,

je neemt best contact op met 080022800, want er zijn nog bijkomende problemen.

groeten

Tina


@Ellenvl je zal je gsm-nummer vanaf morgen verder kunnen gebruiken als herlaadkaart. Groetjes, Antonella


Reageer