Skip to main content

Beste ik probeer steeds te bellen naar de klantendienst maar het lukt niet ik ben mijn gsm verloren en zou die graag willen laten blokeren mijn simkaar heb ik nog want had mijn gsm nog niet ingesteld

@elkevandenabeele ja en hier zal ook geen reactie meer komen vermoed ik deze avond !

Via 080022800 is het tegenwoordig erg moeilijk om binnen te geraken en via de Proximus shop ja dat is nu ook direct geen onmiddellijke oplossing!

Mss kan je ook het toestel al proberen te traceren indien mogelijk.

bijvoorbeeld 

→ https://support.google.com/accounts/answer/6160491?hl=nl

→ https://support.apple.com/nl-be/HT201472

→ https://www.iphoned.nl/tips/iphone-gestolen-verloren/

→ https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_find_lost_phone/particulieren/blog/news/gouden-tips-van/verloren-gsm-terugvinden.html


Het beste en snelste is via de chat word ik altijd heel snel geholpen . Je word dan ook doorverbonden naar de juiste persoon ben altijd binnen een halve dag geholpen of uur. Nooit kunnen over Kunnen reklammeren


Nochtans lees ik hier toch af en toe andere dingen omtrent chat ! Maar bon het zou inderdaad over gelijk welk kanaal vlot moeten gaan :wink:


dag Martin, ik zit nog thans alle godganse dagen te kl**ten om zelfs nog maar ingelogd te krijgen, krijg steeds de vermelding dat Proximus met een verouderd systeem werkt, en zelf op de zogezegde goede chat lukt er niets, en bellen al helemaal niet.We zijn blijkbaar alleen nog maar goed om ons geld af te geven.grtjs Annita. PS: ik zit ook nog steeds met dat probleem van de V7 waar langst geen kanten op gereageerd word als ge naar Charlotte mailt .


@annita Best dat je mss ook nog eens je probleem van de v7 hier ook post of de link plaatst naar je post omtrent je v7 probleem, zodat er iemand van het proximus forumteam hier je bericht opmerkt en hopelijk je ook hiermee toch kan verder helpen.

Natuurlijk omtrent problemen die nog te wijten zijn aan bugs in de v7 daar kunnen de proximus forummedewerkers alleen maar melden en afwachten tot de specialisten ter zaken een nieuwe softwareversie kunnen aanbieden waar de bug dan uit verdwenen is.

Hetgeen je zegt klopt dat het tegenwoordig heel moeilijk is om nog binnen te geraken via verschillende kanalen bij Proximus daarom dat het hier ook opvalt dat er veel meer berichten binnen komen via het forum als je dit vergelijkt met vroeger !


U heeft de simkaart nog, uw gsm is niet meer bruikbaar, men kan dus niet op uw kosten bellen of surfen. Dat lijkt mij het belangrijkste. U bent dus de restwaarde van uw gsm kwijt. Dat is niet prettig, maar een gsm verliezen met simkaart er in is erger.
Niet telefonisch binnen geraken bij Proximus is een constante. 


@annita Best dat je mss ook nog eens je probleem van de v7 hier ook post of de link plaatst naar je post omtrent je v7 probleem, zodat er iemand van het proximus forumteam hier je bericht opmerkt en hopelijk je ook hiermee toch kan verder helpen.

Natuurlijk omtrent problemen die nog te wijten zijn aan bugs in de v7 daar kunnen de proximus forummedewerkers alleen maar melden en afwachten tot de specialisten ter zaken een nieuwe softwareversie kunnen aanbieden waar de bug dan uit verdwenen is.

Hetgeen je zegt klopt dat het tegenwoordig heel moeilijk is om nog binnen te geraken via verschillende kanalen bij Proximus daarom dat het hier ook opvalt dat er veel meer berichten binnen komen via het forum als je dit vergelijkt met vroeger !

Goede morgen Martin, ik heb ondertussen antwoord gekregen van Charlotte, ze was in verlof.

We zullen zien wat er nu gebeurd, ik heb alle problemen nog eens uit gelegd.- aan haar.

groeten Annita-609******-035******


@elkevandenabeele Mijn excuses, maar ik begrijp niet goed wat er moet gebeuren.

Heb je gewoon je gsm-nummer nodig omdat je deze niet kent? → Deze zal je nu kunnen terugvinden in de profielinstellingen van je account op het forum en ook via MyProximus
Wens je de huidige simkaart te laten blokkeren en een nieuwe opgestuurd te krijgen of af te halen in de shop met behoud van het gsm-nummer?
Wens je het gsm-nummer op te zeggen?
Ben je het gsm toestel verloren of is deze gestolen? Wij kunnen deze laten blokkeren als je ons hiervan het IMEI nummer doorgeeft via de  profielinstellingen van je account op het forum. Onderaan in de voetnoten vindt je terug hoe je hier geraakt.

Groetjes,
Antonella


@AntonellaD

Ik begrijp gewoon dat de auteur zijnde @elkevandenabeele haar GSM verloren heeft maar haar GSM-nr en SIM-nr nog heeft/kent (SIM-kaart niet geplaatst in de betrokken verloren GSM)

Mijns inziens vraagt de de auteur om deze verloren GSM te blokkeren op basis van het IMEI-nr dat de auteur best indien nog niet gedaan best vermeld in haar forum login profiel (wijzigen en opslaan) zodat het enkel voor Proximus-medewerkers zichtbaar is

In ga er wel vanuit dat de auteur normaal zal gevraagd worden een bewijs van eigendom en/of een PV van verlies aan Proximus te laten geworden (op één of andere manier)

 


Bedankt voor de info @M_016:wink:

@elkevandenabeele Geef je even een seintje zodra het nodige werd aangevuld in de profielgegevens?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_stolen_phone/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/defect-verloren-of-gestolen-toestel/gsm-en-simkaart-blokkeren-bij-diefstal-of-verlies.html

Groetjes,
Antonella

 


Reageer