Skip to main content

hallo, een klant heeft al 23 jaar 2 nummers, waarvan één pay & go dat ze jaarlijks herlaadt. dit laatste is door omstandigheden een paar weken te laat herladen, en is nu buiten gebruik. de klant wil dit nummer echter blijven gebruiken, of her activeren omdat dit nummer haar dierbaar is. Wat is de beste aanpak om dit nummer opnieuw aan haar toe te wijzen ?

@Christophe920366 

heeft de betrokken persoon de herinneringen tot herladen niet ontvangen?

je kan het betrokken nummer invullen in je forum profiel, dan laat ik nakijken of er een fout is gebeurd

Maar normaal gezien worden die nummers niet (!) meer opnieuw geactiveerd.  Jammer

groeten

Tina 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

 

 


Dag tina, ik heb het nummer in mijn profiel gezet, mvg


@Christophe920366 Excuses voor late reactie.Ik heb een dossier 51198591 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij gaan nakijken als er nog een mogelijkheid bestaat om het nummer terug actief te krijgen.Zij gaan u verder op de hoogte brengen.Groetjes,Joel


Reageer