Vraag

GSM nummer heractiveren

  • 28 December 2021
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

Ik wilde mijn GSM abonnement opzeggen maar ik heb mijn GSM nummer helemaal opgezegd gisteren. Ik zou graag een nieuwe abonnement maken met mijn oude nummer, is het mogelijk?


2 reacties

Dat zullen de Prox forummedewerker moet natrekken als ze hier langskomen zet in je forumprofiel on der “ticket” best het nummer waarover het gaat .

NB: in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@galbano123 Je hebt inmiddels een nieuw nummer waar een gecombineerde aanbieding met een iPhone is aan verbonden. Het is helaas niet mogelijk om jouw nieuw nummer te wijzigen naar jouw oud nummer, aangezien jouw oud nummer origineel niet aan Proximus toebehoort (prefix).
Wat we wel kunnen doen is trachten een herstel na opzeg te doen van jouw oud gsm-nummer. Hieraan zijn wel kosten verbonden van € 59 voor de wederindienststelling. Zo zal je 2 gsm-nummers en abonnementen op jouw naam hebben staan. Het oud nummer kan je eventueel dan wel omzetten naar prepaid.

Laat maar gerust iets weten.

Groetjes,
Antonella

Reageer