Skip to main content

Ik ben sinds 23/11 overgeschakeld van telenet naar Proxiums. Ik heb al verschillende contacten gehad met klantendienst, telkens wordt me gezegd dat ze ermee bezig zijn en het binnen X-tijd in orde zal zijn. Ik ben ook al naar de proximus shop en telenet shop gegaan.

Telenet heeft mij zwart op wit laten zien dat op 24/11 mijn nummer is overgedragen aan Proximus.

Ondertussen zijn we 2 weken verder en zit ik nog steeds zonder service. Ik begrijp niet hoe zoiets kan en dat ik zoveel moeite en energie moet steken om gewoon van provider te veranderen. Ik ben ten einde raad en weet echt niet wat ik nog moet doen. Mijn vertrouwen in Proximus en klantendienst is volledig weg.

Als dit vandaag niet in orde komt, mogen jullie mijn account sluiten en zoek ik wel een andere provider. Voor mij heeft dit nu lang genoeg geduurd.

Dag @Cindy Dockx ik heb dossier 51853085 opgemaakt, we volgen de facturatie op! Groetjes, Heidi


@Cindy Dockx  M’n collega heeft je dossier in behandeling en zal je spoedig contacteren. Groetjes.


Reageer