Als de P&G kaart niet op tijd bijgeladen wordt die geblokkeerd.
Bijvoorbeeld als er herladen werd 10€ (of meer) dan blijft die een jaar geldig Herlaad je maar voor 5€ dan is die maar een maand geldig.
Nu zal het wachten worden tot een Proximus forummedewerker morgen natrekt of dit nummer nog kan vrijgegeven worden.
NB: Veelgestelde vragen over Pay&Go-prepaidkaarten | Proximus
Een Pay&Go-kaart is twaalf maanden geldig vanaf het ogenblik dat je voor de eerste keer belt of gebeld wordt. Dat betekent dat je een jaar hebt om je belkrediet te gebruiken of je kaart te herladen. Telkens je je kaart voor € 5 herlaadt, wordt de geldigheidsperiode met een maand verlengd. Telkens je je kaart voor meer dan € 5 herlaadt, wordt de geldigheidsperiode met twaalf maanden verlengd.
Om de geldigsheidsduur van je Pay&Go-kaart te kennen, vorm #121# op je gsm en druk op de beltoets of bel naar het gratis nummer 1911 vanaf je Pay&Go-kaart.
@PGH
inderdaad, indien niet tijdig wordt herladen, wordt het nummer gedeactiveerd.
De hiervoor verzonden verwittings sms zijn wellicht ook niet gelezen.
Jammer, maar heractivatie is niet meer mogelijk.
groeten
Tina