Vraag

Gewone Pay&Go belwaarde verdwijnt volledig met Bonusbelwaarde

  • 3 March 2023
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Reeds een aantal maanden stel ik vast dat op de dag dat de “bonus” belwaarde vervalt (na 1 maand), de volledige normale belwaarde ook op 0 komt.  Kan ik ergens dit verbruik checken of heeft iemand hetzelfde probleem? 


5 reacties

via https://www.proximus.be/myproximus/nl/ zou je normaal de oproep en herlaadgeschiedenis moeten kunnen zien , zoals het screenshot hieronder moet je dan daarop klikken eens je dit ziet staan in myproximus.

NB: het gaat wel over het myproximus  account die je aangemaakt hebt voor deze pay and go 

Moet iemand mij eens uitleggen hoe men een account moet aanmaken voor een telefoonnummer en niet voor een persoon? Hoe hersenloos kan dat wel zijn!

Bij mijn account beheer, onder myproximus, staan trouwens zowel mijn PX account als mijn P&G nummer opgelijst dus ze kennen het wel, maar hoe men met dat telefoonnummer moet inloggen daar heb je het raden naar. Zijn dat ergens ver weggestopte web bladzijden die dat documenteren?

Heb je dan geen apart Myproximus account (aangemaakt) voor je P&G, losstaand van het myproximus account voor de rest van je andere PX producten of begrijp ik het verkeerd. 

Reputatie 7
Badge +3

@KB2023  Dag Koenraad, kan dit je helpen?

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

Je Pay&Go-krediet raadplegen, herladen of omzetten | Proximus

Heb je dan geen apart Myproximus account (aangemaakt) voor je P&G, losstaand van het myproximus account voor de rest van je andere PX producten of begrijp ik het verkeerd. 

Je myproximus user is je e-mail adres… dus een afzonderlijke account moeten aanmaken per product lijkt dan wel heel bizar ?

Reageer