Reeds een aantal maanden stel ik vast dat op de dag dat de “bonus” belwaarde vervalt (na 1 maand), de volledige normale belwaarde ook op 0 komt. Kan ik ergens dit verbruik checken of heeft iemand hetzelfde probleem?
via https://www.proximus.be/myproximus/nl/ zou je normaal de oproep en herlaadgeschiedenis moeten kunnen zien , zoals het screenshot hieronder moet je dan daarop klikken eens je dit ziet staan in myproximus.
NB: het gaat wel over het myproximus account die je aangemaakt hebt voor deze pay and go
Moet iemand mij eens uitleggen hoe men een account moet aanmaken voor een telefoonnummer en niet voor een persoon? Hoe hersenloos kan dat wel zijn!
Bij mijn account beheer, onder myproximus, staan trouwens zowel mijn PX account als mijn P&G nummer opgelijst dus ze kennen het wel, maar hoe men met dat telefoonnummer moet inloggen daar heb je het raden naar. Zijn dat ergens ver weggestopte web bladzijden die dat documenteren?
Heb je dan geen apart Myproximus account (aangemaakt) voor je P&G, losstaand van het myproximus account voor de rest van je andere PX producten of begrijp ik het verkeerd.
Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus
Je Pay&Go-krediet raadplegen, herladen of omzetten | Proximus
Heb je dan geen apart Myproximus account (aangemaakt) voor je P&G, losstaand van het myproximus account voor de rest van je andere PX producten of begrijp ik het verkeerd.
Je myproximus user is je e-mail adres… dus een afzonderlijke account moeten aanmaken per product lijkt dan wel heel bizar ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.