Sinds gisteren ben ik overgeschakeld naar Mobilus S.
Sindsdien kan ik geen SMSen sturen en uitgaand telefoneren lukt ook niet.
4G lijkt ook te zijn verdwenen.
Inkomende telefoons en SMSen zijn we ok.
Heb hier al een boel vragen en oplossingen afgespeurd: geen vliegtuigstand of andere instellingen die kunnen blokkeren.
Ik kan niet bellen met het 0800.22.800 :-)
Heb daarom een afspraak gevraagd morgenvoormiddag dat Proximus mij belt.
Maar misschien kan iemand mij ondertussen verder helpen.
Bedankt, Liesbet
hi liesbet
kan je het nr waarmee je problemen ondervind even toeveogen aan je profile ?
dan kijk ik na wat er gaande is
Zie profiel.
Dankjewel alvast!
Best geen privégegevens posten op een openbaar forum, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met privé
en eventueel andere bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. → profielgegevens invullen/aanvullen
Aangepast, dankjewel voor de reactie!
Ondertussen:
Zaterdag telefonisch contact gehad met Proximus. Op hun computer lijkt alles ok. Mogelijk problemen met de SIM-kaart.
Zaterdagmiddag naar de Proximus-winkel geweest voor een kruistest. NIeuwe SIM-kaart gekregen. Binnen de twee uur zou alles opgelost moeten zijn.
Zondagavond: nog steeds geen verbinding. Ook binnenkomende telefoons en SMSen komen niet meer.
Weet iemand raad?
TUI: morgen komen de prox medewerkers in ieder geval terug langs op het forum
OPGELOST na een tweede bezoek aan de Proximus-winkel!