Skip to main content

Ondanks nieuw abonnement nog steeds geen telefoonverbinding op Iphone. instellingen verwijzen nog steeds naar vorige provider Orange die sinds gisteren dit nummer als herlaadkaart heeft geregistreerd.  Niemand kan mij bereiken en ik kan ook niet bellen want ook met het nieuw abonnement Flex S is de vaste lijn ook afgesloten. 

Dag @proximusviviane kun je klantgegevens en het betrokken nummer toevoegen in het klantprofiel, voor nazicht? Groetjes, Heidi


KLANTNUMMER 618847***


@proximusviviane 

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag of info naar waar gevraagd werd). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


ticket privé aangemaakt 


Dag @proximusviviane het mobiele nummer staat inderdaad toegewezen aan Orange. Heb je het simkaartje van Proximus al in gebruik? Soms moet je het toestel een paar keer uit- en opnieuw aanzetten om de activatie te triggeren.


Reageer