Skip to main content

Sinds 13 november 2024 kan ik geen SMS sturen naar 6000 ( blokken op vrt1)

@Bpag mss staan je Betaalnummers, betaalsms'en en mobiele betalingen | Proximus geblokkeerd

Betaalnummers en betaalsms'en: hoeveel kost het? | Proximus

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, noteer in je → ForumProfiel  zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling bv in dit geval get gsmnummer waarover het gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Of mss ben je over je aankooplimiet gegaan die je trouwens zelf kunt instellen

Hoe je limiet voor mobiele betalingen aanpassen? | Proximus


@Bpag  Ik heb de optie wat je actief hebt even uit gezet en opnieuw geactiveerd. Voor de rest staat alles goed voor je gsm.


Ter algemene info:
Het vervolg van het verhaal van ​@Bpag , waarvoor Bpag een nieuw topic vandaag een nieuw topic opgestart heeft hier → geen sms meer kunnen sturen | 15/11/24 Proximus Forum 
Met deze inhoud : 

Sinds 13 november kan ik geen SMS sturen naar het nummer 6000 (blokken op vrt1)

ik heb de simkaart wel in een nieuwe smartphone (samsung 5G) gestoken

 


Dus je had het probleem niet in je oud toestel begrijp ik hieruit, dan zou ik eens proberen van je toestel op 4G of 3G te zetten om eens zo te proberen of het dan zou lukken?

controleer ook eens of er geen blokkade staat ingesteld op je toestel:
Open de Berichten-app op je Samsung-smartphone.
Zoek een eerdere SMS-gespreksreeks met het nummer 6000 (als die bestaat).
Tik op de drie stipjes (menu-optie rechtsboven).
kijken of  "Blokkeren" of "Nummer blokkeren" mss actief staat


Reageer